Sims 2 opstart???
Fra : Leo

Dato : 02-10-04 10:27

Har lige fået dette spil og har ikke spillet nogle af de andre Sims. Jeg har
fået lavet en mand og vil nu igang med at bygge hans hus. Har købt grunden
men kan ikke bygge overhovedet. Hvad skal man starte med?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-10-04 11:35

Leo wrote:
> Har lige fået dette spil og har ikke spillet nogle af de andre Sims. Jeg har
> fået lavet en mand og vil nu igang med at bygge hans hus. Har købt grunden
> men kan ikke bygge overhovedet. Hvad skal man starte med?

Hmm så vidt jeg har hørt ude i byen, så er det den ikke-købte version
der har det problem.. Er det tilfældet, kan vi desværre ikke hjælpe dig.

Mikael

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-10-04 12:13

Sat, 02 Oct 2004 12:34:46 +0200, skrev Mikael Schøler, på 11 linier, i
<415e8433$0$267$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

>Hmm så vidt jeg har hørt ude i byen, så er det den ikke-købte version
>der har det problem.. Er det tilfældet, kan vi desværre ikke hjælpe dig.

Eller få en kopi der virker
Man kan nu godt have det orginale og bare bruge en forkert nocd patch.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Henrik

Dato : 02-10-04 12:02

man skal nok starte med at læse manualen måske?
henrik

Fra : Leo

Dato : 02-10-04 12:10

> man skal nok starte med at læse manualen måske?
> henrik

Har jeg gjort og den siger man bare skal kunne trække tingene ind på ens
grund men det virker ikke.

Fra : Gerner

Dato : 02-10-04 15:52

On Sat, 2 Oct 2004 13:09:58 +0200, "Leo" <mel@.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Har jeg gjort og den siger man bare skal kunne trække tingene ind på ens
>grund men det virker ikke.

Med trække, så menes der nok trække f.eks. en væg <!--------------------------!>
og så får du en længde væg.
Hvis det ikke hjælper så læs tilbage i gruppen for løsningen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-10-04 20:31

> Har jeg gjort og den siger man bare skal kunne trække tingene ind på ens
> grund men det virker ikke.

Trække hvilke ting ind?

Jeg har en enkelt gang forsøgt at bygge et hus på en grund, og det var ikke
helt nemt. Man kan starte med en væg eller en firkant, hvor man placerer
"pinden" det sted, hvor muren skal starte og derfra trække muren ind på ens
grund (med museknappen nede). Der kommer en fejlmeddelelse ved musemarkøren,
hvis man gør noget forkert. Den fejl, jeg begik de første gange, var, at jeg
prøvede at bygge i rabatten. Tilsyneladende kan man ikke bygge helt ud til
kanten af grunden.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Jensen

Dato : 03-10-04 18:04

"Leo" <mel@.dk> wrote in message news:w%v7d.118$xu2.9@news.get2net.dk...

> Har jeg gjort og den siger man bare skal kunne trække tingene ind på ens
> grund men det virker ikke.

Har du prøvet den træning/tutorial, der er i spillet?