Warhammer 40k: Dawn of War er kommet
Fra : Saint

Dato : 01-10-04 14:02

Hey alle strategi fans

Så er dagen endelig kommet hvor Warhammer 40k: Dawn of War udkommer. Det er
det fedeste spil i multiplayer synes jeg.
Hvis der er nogle der har lyst til at game lidt over nettet eller noget på
en direct connection kan lige maile til mig (fjern INVALID i mail adressen).

Til de skeptiske er hjemmesiden til spillet:
www.dawnofwargame.com
hvor der kan findes links til DL af demoen, der også indeholder introen, som
er hele DL tiden værd.

Mvh
Saint

Fra : Saint

Dato : 01-10-04 14:33

Jeg har så lige fundet ud af at warhammer først udkommet d. 6/10... hvorfor
det så lige er udskudt igen ved jeg ikke... ret træls efter min mening.

Mvh
Saint

Fra : Dennis Seide

Dato : 01-10-04 15:01

in article 415d5ca8$0$55828$14726298@news.sunsite.dk, Saint at
tbae03@kom.auc.dk.invalid wrote on 01/10/04 15:33:

> Jeg har så lige fundet ud af at warhammer først udkommet d. 6/10... hvorfor
> det så lige er udskudt igen ved jeg ikke... ret træls efter min mening.

Ok - jeg så det da i Bog&ide's vindue i går.. Men ja, det blir bare super!!