Problemer med at køre Sims2?? Se her:
Fra : Cirque

Dato : 29-09-04 22:20

www.sims.dk skriver de, at Sims2 ikke kan køre under WindowsXP SP2!!!!!!
Måske forklarer dét de vanskeligheder nogen har haft.....?

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-09-04 22:54

"Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> wrote in message
> På www.sims.dk skriver de, at Sims2 ikke kan køre under WindowsXP
> SP2!!!!!!
> Måske forklarer dét de vanskeligheder nogen har haft.....?

Meget interessant. Jeg kører ellers Windows XP Pro med SP2, samt en aktiv
virusskanner i baggrunden, og mit spil kører flydende.

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-04 00:32

yeps ...det samme her

Fra : Cirque

Dato : 30-09-04 05:34

Det er måske når man kører Windows XP Home edition? De skriver ihvertfald
sådan her: "Vi har desuden erfaret at spillet hører til den større gruppe af
programmer, der ikke fungerer sammen med Microsoft Service Pack 2 (SP2). Det
anbefales at undlade at benytte SP2, eller at afvente fejlrettelse fra
Microsoft".

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-09-04 08:43

"Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> anbefales at undlade at benytte SP2, eller at afvente fejlrettelse fra

Jeg tror ikke, at det betyder noget særligt, om det er Home eller
Pro-versionen. Jeg ved ikke, hvad SP2 har gjort og installeret på min
computer. SP2 fylder et sted mellem 70 og 250 MB, og min opdatering
downloadede lidt over 70 MB, og det var på en ny installatioen af XP Pro m.
SP1. Jeg installerede også SP2 før end jeg installerede noget som helst
andet inkl. div. spil. Måske det betyder noget, at SP2 kom på før Sims2?
Under alle omstændigheder er ovenstående udtalelse ikke korrekt, og de burde
ændre det til, at mange har problemer med at køre spillet, hvor der også er
installeret SP2. På den anden, så har så mange andre også problemer uden SP2
installeret.

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-09-04 10:27

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> yeps ...det samme her

Og her.

Fra : Peter

Dato : 30-09-04 08:07

Køre XP Home + SP2 + alle de sidste opdateringer + antivirus på en P4 2.6.
768Mb ram G.force 4200Ti. uden problemer

Peter

Fra : jk

Dato : 30-09-04 15:07

"Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> skrev i en meddelelse
> På www.sims.dk skriver de, at Sims2 ikke kan køre under WindowsXP
SP2!!!!!!
> Måske forklarer dét de vanskeligheder nogen har haft.....?

nok fordi de har haft SP2 beta lagt ind - med den lagt ind, virker Sims 2
ganske rigtigt ikke - løsningen er blot at installere den færdige SP2.

/JK

XP SP2 som kører Sims 2 uden nogen problemer.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 30-09-04 20:15

Mine problemer er løst for nu ihvertfald det VAR SP2 der lavede numre med
det hele !!
Så ud med Sp2 og igang med spillet

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Cirque

Dato : 30-09-04 20:52

- så var der altså noget om det.... De er sgu' alligevel ikke så dumme
inde på www.sims.dk