Join me !!!
Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 28-09-04 07:20

Hej herinde

Jeg ved ikke om der er nogen der har kigget på det spil som thomas tidligere
henviste til ? men det er et sødt lille onlinespil, der er god til lidt
tidsfordriv...

http://phantasyrpg.com/main.php?view=12521

Venligst

mig

P.S. Join the Clan.....

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-09-04 07:47

"Familien Birkehegnet" <fambirke@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tidligere
> henviste til ? men det er et sødt lille onlinespil, der er god til lidt

Her er også en "lille" onliner..
Ganske fornøjeligt og tilmed gratis da det stadig er i testfasen.
Kom med og deltag, jeg hjælper gerne nye op i level.
Mit nick er Ahnighito hvis nogen for brug for hjælp
http://www.conqueronline.com/

Mvh
Benjamin

Fra : Peter T.

Dato : 28-09-04 10:49

Familien Birkehegnet leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg ved ikke om der er nogen der har kigget på det spil som thomas
> tidligere henviste til ? men det er et sødt lille onlinespil, der
> er god til lidt tidsfordriv...
>
> http://phantasyrpg.com/main.php?view=12521

"By viewing this player information, you just increased zam's Fame by
1! And it is now at 96."

Skråt op. Folk, som dig og Thomas, burde kastreres for den slags spam.

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 28-09-04 19:31

Spam ??? Hvis du nu lige læser begge tråde igen, vil du kunne se at hverken
mig eller thomas har lagt skjul på at vi ville få fame, når man trykkede på
linket, som vi har sat på. Og du må da have set begge tråde, siden du
anklager os begge for spam...

Denne gruppe hedder, sidst jeg så på overskriften, dk.spil.computer, og det
vi begge har henvist til er et computerspil (online)...
Hvis det skulle være spam, så er der rigtig mange der har spammet den her
nyhedsgruppe i meget lang tid...

Men det er der i hvert fald én der har fundet ud af, for han/hende har da
registreret sig som bruger på siden... (tak til vedkommende)

venligst

mig

Fra : Brizz

Dato : 29-09-04 00:09

> [...]
> mig eller thomas har lagt skjul på at vi ville få fame, når man trykkede

> linket, som vi har sat på. Og du må da have set begge tråde, siden du

Hvor gør du opmærksom på det i dit oprindelige indlæg?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 30-09-04 06:38

"Brizz" skrev i en meddelelse

> [...]
> hverken
> på
>
> Hvor gør du opmærksom på det i dit oprindelige indlæg?

Her er mit oprindelige indlæg... fra den 25/9

>jo det virker skam, serveren var bare nede...
>
>min figur (giver fame at trykke på linket)
>http://phantasyrpg.com/main.php?view=12521
>
>Venligst
>
>Mig

Så jeg har gjort opmærsom på det, jeg henviser end da til
det tidligere indlæg i min tråd, så jeg syntes ikke jeg har lagt
skjul på noget...

Venligst

mig

http://phantasyrpg.com/main.php?view=12521
(fame til mig)

Fra : David Lebech

Dato : 30-09-04 14:18

> Her er mit oprindelige indlæg... fra den 25/9

[snip]
> Så jeg har gjort opmærsom på det, jeg henviser end da til
> det tidligere indlæg i min tråd, så jeg syntes ikke jeg har lagt
> skjul på noget...

Må desværre give Brizz ret. Du kan altså ikke kalde et indlæg i en anden
tråd for "dit oprindelige indlæg"...

Og under alle omstændigheder er hele denne tråd fuldstændig irrelevant, for
der har jo allerede været et link til spillet i Thomas Olausens tråd fra
22/9. Derfor kan denne tråd kun ses som et ønske fra dig om at få fame i
spillet, og det kan jeg godt forstå, at nogen anser som spam. Personligt
tager jeg det ikke så tungt, men du må acceptere sure miner, når du opretter
en tråd som denne...

Mvh
David Lebech

Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 30-09-04 21:50

Hej

Min mening med at lave tråden var nu at få folk til at se på spillet, og
måske
komme igang med det, ikke for at få fame...

Men uanset hvad, så må Peter T. have læst begge tråde, og trykket på begge
link, når
han sådan anklager os begge for spam. Og tror skam ikke jeg vil kunne komme
til at
synge bedre, hvis jeg manglede mit vedhæng...

Jeg kan da acceptere de "sure miner", og undskylder hvis folk har opfattet
min tråd
som spam...

venligst

mig

Fra : Peter T.

Dato : 01-10-04 10:01

Familien Birkehegnet leverede følgende historie fra de varme lande:

> Min mening med at lave tråden var nu at få folk til at se på
> spillet, og måske
> komme igang med det, ikke for at få fame...

Jamen hvorfor linker du så ikke bare direkte til spillets hovedside
fremfor din egen karakter?

Og ja - jeg får stadig blodsprængte øjne, når jeg ser sådant et link -
primært fordi IRC og diverse ikke-danske nyhedsgrupper på usenet engang
blev oversvømmet af den slags "reklamer" til stor irritation for alle.