The Sims 2 - Nude Patch
Fra : cogco

Dato : 24-09-04 17:45

Er der nogen, der kan fortælle perverse lille mig, hvor jeg kan finde en
sådan patch.
På Google kan jeg kun finde en til de gamle Sims-spil

Claus

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-09-04 17:52

cogco wrote:
> Er der nogen, der kan fortælle perverse lille mig, hvor jeg kan finde
> en sådan patch.
> På Google kan jeg kun finde en til de gamle Sims-spil

Det er bare et spørgsmål om at søge efter det rigtige:

En googling efter "Sims 2 nude patch" (inkl. gåseøjnene) gav jackpot på
allerførste søgeresultat

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Larsen

Dato : 24-09-04 19:09

> En googling efter "Sims 2 nude patch" (inkl. gåseøjnene) gav jackpot på
> allerførste søgeresultat

hvorfor "gåseøjne" - Samme resultat opnåes jo uden....?

mvh

Larsen

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-09-04 19:18

Larsen wrote:

> hvorfor "gåseøjne" - Samme resultat opnåes jo uden....?

Jeg var for doven til at prøve uden, - derfor

Fra : Larsen

Dato : 24-09-04 20:24

> Jeg var for doven til at prøve uden, - derfor
>

> --
Nåee

Tak for tippet iøvrigt!

mvh

Larsen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-09-04 20:35

Larsen wrote:

> hvorfor "gåseøjne" - Samme resultat opnåes jo uden....?
>
> mvh
>
> Larsen

Fordi at det der står i " " bliver søgt efter som det står.

Eksempel:

sims 2 nude patch = vil søge efter 'sims', efter '2', efter 'nude' og
efter 'patch'. Forestil dig hvor mange hits du får..

"sims 2 nude patch" = vil søge efter 'sims 2 nude patch'

Mikael

Fra : Larsen

Dato : 24-09-04 21:00

> [...]
> efter 'patch'. Forestil dig hvor mange hits du får..
>
> "sims 2 nude patch" = vil søge efter 'sims 2 nude patch'

ahh...ok, got it! thx!

Fra : René [Webmaster på S~

Dato : 24-09-04 19:57

Hejsa...

Du kan downloade den på http://www.SnydeSektionen.dk

Venlig hilsen / Kindly regards

René

Webmaster
http://www.SnydeSektionen.dk / http://www.CheatZone.dk

MSN Messenger: SnydeSektionen@hotmail.com

Fra : cogco

Dato : 24-09-04 20:03

> Hejsa...

> [...]

Tusinde takker
Claus

Fra : cogco

Dato : 25-09-04 02:05

> Hejsa...
>
> Du kan downloade den på http://www.SnydeSektionen.dk
>
> Venlig hilsen / Kindly regards
>
> René

Kan ikke finde andet end nogle snyder koder på denne adresse.
Regnede med at kunne finde en patch, der bare ændrede texturen på de nøgne
simmere...

mvh
Claus

Fra : Larsen

Dato : 25-09-04 09:09

> Kan ikke finde andet end nogle snyder koder på denne adresse.
> Regnede med at kunne finde en patch, der bare ændrede texturen på de nøgne
> simmere...

Hvorfor følger du så ikke bare tippet fra René - det gjorde jeg, det funker
skam fint.

mvh

Larsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 25-09-04 12:48

> Kan ikke finde andet end nogle snyder koder på denne adresse.
> Regnede med at kunne finde en patch, der bare ændrede texturen på de nøgne
> simmere...

Den er under trainers

/Kenneth Iversen