Kunstner søges.
Fra : Søren Blom

Dato : 01-11-04 22:51

Er der nogen som kan fortælle mig, hvem der spiller på www.blom.dk/hvem.mp3
og hvad nummeret hedder, så jeg kan få det købt?

Filen fylder 0,99 MB

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 01-11-04 23:19

> Er der nogen som kan fortælle mig, hvem der spiller på
www.blom.dk/hvem.mp3
> og hvad nummeret hedder, så jeg kan få det købt?
>
> Filen fylder 0,99 MB

Det er Coldplay. Hvis nok "The Scientist"

/Troels

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-11-04 23:29

Troels Lund Laursen wrote:
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

> www.blom.dk/hvem.mp3

> Det er Coldplay. Hvis nok "The Scientist"
>
> /Troels

Det er Coldplay men sangen hedder "Clocks"

-Rune Jensen

Fra : -V-

Dato : 02-11-04 01:12

Troels Lund Laursen wrote:
> Det er Coldplay. Hvis nok "The Scientist"

Jeg kom først....igen....

Er du ikke ved at sløve lidt af på den?

-V-

Fra : Troels

Dato : 02-11-04 15:19

> Jeg kom først....igen....
>
> Er du ikke ved at sløve lidt af på den?

Jo, jeg er sgu ikke i topform.. Og så svarede jeg endda forkert. Men ok, så
kan man da ikke påstå at grunden til at jeg var langsomst, var at jeg snød
med google

/Troels

Fra : -V-

Dato : 02-11-04 15:25

Troels wrote:

> Jo, jeg er sgu ikke i topform.. Og så svarede jeg endda forkert. Men
> ok, så kan man da ikke påstå at grunden til at jeg var langsomst, var
> at jeg snød med google

Og du påstår dermed at *jeg* snød med google...?

-V-

Fra : Michael-7500

Dato : 01-11-04 23:26

> Er der nogen som kan fortælle mig, hvem der spiller på
www.blom.dk/hvem.mp3
> og hvad nummeret hedder, så jeg kan få det købt?

Det er ihvertfald Coldplay. Er ikke så stærk i titlerne.....

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : -V-

Dato : 01-11-04 23:16

Søren Blom wrote:
> Er der nogen som kan fortælle mig, hvem der spiller på
> www.blom.dk/hvem.mp3 og hvad nummeret hedder, så jeg kan få det købt?

Mon ikke det er Coldplay's 'Clocks'? Fra pladen 'A Rush Of Blood To The
Head'.

-V-

Fra : steffen martin

Dato : 02-11-04 07:38

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er Coldplay's 'Clocks'? Fra pladen 'A Rush Of Blood To The
> Head'.

Det er det.
-V- wins :)

--