Engelsk rytmetrup???
Fra : Rikke & Per

Dato : 25-10-04 21:10

Engang så jeg i Keld Heick´s "Musikbutikken" (tror jeg nok!) en engelsk
rytmetrup, som spillede på vanddunke, tændstikæsker, koste m.m.m. og gjorde
dette ganske genialt.
Men hvad er navnet på denne gruppe?

m.v.h. Per

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 25-10-04 21:29

> Engang så jeg i Keld Heick´s "Musikbutikken" (tror jeg nok!) en engelsk
> rytmetrup, som spillede på vanddunke, tændstikæsker, koste m.m.m. og
> [...]
---------
Der er nogen der hedder "The blueman group"

-Tror ikke det er dem du mener da dem her spiller på nedløbsrør..
Men det er da lidt af det samme..
Hvis du kan lide den anden gruppe, er det her garanteret også noget for
dig..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Jens Hedegaard

Dato : 25-10-04 22:26

Har ikke set programmet, men det lyder som rytmeensemblet "STOMP",
som blev dannet i 1991 i Brighton, England.
mvh. Jens

Fra : Mr bob

Dato : 26-10-04 08:31

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> Engang så jeg i Keld Heick´s "Musikbutikken" (tror jeg nok!) en engelsk
> rytmetrup, som spillede på vanddunke, tændstikæsker, koste m.m.m. og
> [...]

Der er jo altid stomp, men tror nu ikke det er dem du leder efter.

der er også en anden gruppe, de har lavet nolge små kortfilm hvor de spiller
på en masse hverdagsting i hjemmet etc. kan skisma bare ikke huske hvad de
hedder.

Jackie

Fra : Mr bob

Dato : 26-10-04 08:31

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> Engang så jeg i Keld Heick´s "Musikbutikken" (tror jeg nok!)

Ring til ham og spørg.