Sang fra P3 i morges cirka kl 8:30
Fra : Anja

Dato : 22-10-04 14:26

Hejsa.

I morges i P3 spillede de en sang som jeg bare må have fat i.
Har kun hørt den spillet 3-4 gange før i radionen.

I omkvædet er det en kvindelig vokal der synger noget ligende:

"Under my spell (tada et eller andet).. Just hold on, just hold on.."
Såehn lidt house-agtigt nummer måske?

Nogle derude der ved hvilken sang jeg ævler om, så vær endelig velkommen
til et skrive tilbage her i gruppen..

Hilsen
Anja - Vi ses ude på dansegulvet! ;)

Fra : rosenauer.dk

Dato : 22-10-04 14:50

> "Under my spell (tada et eller andet).. Just hold on, just hold on.."
> Såehn lidt house-agtigt nummer måske?

"Falling" med Filur..

Iøvrigt fedt nummer..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-10-04 15:18

Anja wrote:
> [...]
>
> Nogle derude der ved hvilken sang jeg ævler om, så vær endelig
> velkommen til et skrive tilbage her i gruppen..

Har du tjekket P3's playliste på deres hjemmeside?

Søren

Fra : Madsen

Dato : 22-10-04 15:43

"Anja" <anja_23FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Såehn lidt house-agtigt nummer måske?
>
> Nogle derude der ved hvilken sang jeg ævler om, så vær endelig velkommen

Hej Anja!
Jeg hørte også nummeret, og det er danske Filur der har lavet det, Titlen
kan jeg ikke huske, og P3 har ikke lagt det på playlisten endnu...måske det
kommer senere.