Metronom-CD
Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-04 15:08

Jeg har tænkt mig at brænde en cd med metronom-tracks. F.eks. 1 minut
med 60 bpm, 1 minut med 70 bpm etc.

Men er der nogen der ved hvor jeg kan hente sådanne tracks f.eks. i
mp3-format, til brænding? Eller ved hvordan jeg kan generere sådanne
filer selv med et passende program? Jeg ved godt at der er masser af
software-metronomer, men i denne omgang vil jeg have lavet en cd.

/David

Fra : Per LH

Dato : 10-10-04 18:10

"David Rasmussen"

> filer selv med et passende program? Jeg ved godt at der er masser af
> software-metronomer, men i denne omgang vil jeg have lavet en cd.

Indspil lyden af en af softwaremetronomerne - eller denne

http://www.metronomeonline.com/index.php?/default.asp

som wavefil og lad dit brændeprogram ordne resten

Per www.guitarsiden.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-04 18:17

Per LH wrote:

> Indspil lyden af en af softwaremetronomerne - eller denne
>
> http://www.metronomeonline.com/index.php?/default.asp
>
> som wavefil

Hvordan indspiller jeg den lyd? Jeg har ingen mikrofon. Kan jeg
"indspille" (grabbe) det som mit lydkort tilfældigvis er i gang med at
spille fra pågældende hjemmeside på en eller anden måde?

> og lad dit brændeprogram ordne resten

Denne del forstår jeg :)

/David

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-10-04 18:26

> Kan jeg "indspille" (grabbe) det som mit lydkort tilfældigvis er i gang
> med at spille

åbn indstillinger for lydstyrke
Indstillinger
Egenskaber
Indspilning
Så er der sikkert noget der hedder "Stereo-Mix" , "What U Hear" eller
lignende
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk