Rasmus Nøhr
Fra : Koeffe

Dato : 05-10-04 22:48

Rigtig lækker musik. Jeg så ham i morgen TV idag. Han har den mest grineren
udstråling, hvilket også gør at han nok er bedst live tror jeg (har kun hørt
brudstykker fra hans album).

Men minder hans sang "Kysse Under Stjernerne" ikke ret meget om John Mayers
"Your Body Is a Wonderland"?

Dog synes jeg at Rasmus synger den på en federe måde :)

PS. Til dem der gerne vil høre hvad edt er for noget, men ikke lige kan
overskue at finde et link så kig her:
- http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=kunstner&kunstnerid=19452
-
https://www.statsbiblioteket.dk/netmusik/Udlaan?action=showalbum&lmid=223728&artist=Rasmus+N%F8hr&title=Rasmus+N%F8hr&year=2004&duration=2655&coverlink=021000-021999/thmb_21846.jpg&genre=Pop

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 07-10-04 14:28

"Koeffe" skrev i en meddelelse

> PS. Til dem der gerne vil høre hvad edt er for noget, men ikke lige kan
> overskue at finde et link så kig her:

> - http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=kunstner&kunstnerid=19452

Sorry:

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=126516

der var den

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 09-10-04 12:36

Koeffe wrote:

> Rigtig lækker musik. Jeg så ham i morgen TV idag. Han har den mest
> grineren udstråling, hvilket også gør at han nok er bedst live tror jeg
> (har kun hørt brudstykker fra hans album).

Helt enig. Har lige købt CD'en, som er fuld af små simple, men alligevel
nærværende sange. Rart at høre en plade hvor man kan hvert enkelt
instrument for plads og ikke druknes i producer-lir.

Han har i øvrigt en hjemmeside: http.//skrapperas.dk, hvor der er en del
sjove historier.

Thomas