You have sent a message!
Fra : Morten Sørensen

Dato : 15-05-01 17:00

Jeg har et LILLE spgm.:
Min Hot har et stort problem:
Den har et rigtig godt optræk indtil den kommer op på de 40 stk..
først når den kommer op de 50-55 km/t begynder den at "rygge i gen"! og
bare der lidt "op ad bakke" taber den lyn hurtig fart! Rullerne er ikke
slidte
Hvad kan der være galt?
INFO:
Afdroslet
Basic udstødning
4g ruller

Håber i kan hjælpe, da jeg kører 50 km om dagen og scooteren bare skal
funke!

Fra : Morten Sørensen

Dato : 15-05-01 17:01

Emne er en fejl!

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-05-01 18:57

Morten Sørensen skrev i meddelelsen ...
>Jeg har et LILLE spgm.:
>Min Hot har et stort problem:
>Den har et rigtig godt optræk indtil den kommer op på de 40 stk..
>først når den kommer op de 50-55 km/t begynder den at "rygge i gen"!

Sådan gør alle hot50, ihvertfald alle som jeg har hørt om..

Det vil muligvis hjælpe med en ny variator ( polini eller sådan noget ) men
jeg skal ikke kunne sige det

Fra : Scream

Dato : 15-05-01 19:27

en polini vario er rigtig god,, min egen pgo havde det samme problem,, satte
en polini vario i og nu køre den godt

Fra : Lasse Larsen

Dato : 15-05-01 20:40

"Scream" <mikael.cool@get2net.dk> wrote in
<mueM6.220$8s5.15234@news.get2net.dk>:

>en polini vario er rigtig god,, min egen pgo havde det samme problem,,
>satte en polini vario i og nu køre den godt

Hvad ville en Polini vario egentligt give? Lidt optræk, og hvor meget på
toppen? 5km/t? Hvis altså man kører med standard Skrot % begrænsninger

Hilsen Lasse Larsen
www.supremenet.dk

Fra : Gundersen

Dato : 15-05-01 21:53

Hej

> Hvad ville en Polini vario egentligt give? Lidt optræk, og hvor meget på
> toppen? 5km/t? Hvis altså man kører med standard Skrot % begrænsninger

På min Jog, og Yamaha Neo's gav det ikke noget er var værd at skrive hjem
om!

Toppen er også begrænset! Det er nok knap 5km/t mere, så jeg synes ikke at
det er de 400-500,- hver!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-05-01 13:28

Gundersen skrev i meddelelsen <3B01971E.C56FCB98@e-box.dk>...
>Hej

>På min Jog, og Yamaha Neo's gav det ikke noget er var værd at skrive hjem
>om!

det gjorde det på min stalker

>Toppen er også begrænset! Det er nok knap 5km/t mere, så jeg synes ikke at
>det er de 400-500,- hver!

rullerne var også helt vildt kantede i min der sad i, så det er nok klart at
det gav 10km/t på toppen og et meget dejligere træk

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"