et af de umulige spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 28-09-04 23:25

Hejsa

Omkring kl. 22.45, den 28. september, hørte jeg på P3 et nummer
jeg gerne vil finde frem til.

Jeg har meget få ledetråde...

Det var en mandlig sanger.
Det var en lidt pop-rocket stil. rimelig stille nummer.
Teksten var en sang fra manden til en eller anden pige, og i omkvæddet
sviner han hende pigen til...

Vistnok noget med "You're a cheap whore" eller sådan noget i den dur...

Jeg har lige checket Playlisten for P3, men playlisten for det tidsrum er
ikke
kommet online endnu. Så hvis nogen her har en idé om hvad jeg snakker om,
må i gerne sige til... Ellers må jeg jo vente til playlisten kommer
online.

Mvh. Thomas

Fra : Jan Holm

Dato : 29-09-04 00:16

Thomas wrote:
> Omkring kl. 22.45, den 28. september, hørte jeg på P3 et nummer
> jeg gerne vil finde frem til.
> Jeg har meget få ledetråde...

Det kan være Eamon - Fuck it. Hørte selv P3 og kan huske de
spillede den, men om det lige var det tidspunkt kan jeg ikke huske.
Men om ikke andet er det nummer med Eamon garanti for tilsvining ,-)

Mvh
Jan Holm

Fra : Thomas

Dato : 29-09-04 09:54

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> skrev i en meddelelse

> Det kan være Eamon - Fuck it. Hørte selv P3 og kan huske de
> spillede den, men om det lige var det tidspunkt kan jeg ikke huske.
> Men om ikke andet er det nummer med Eamon garanti for tilsvining ,-)

Det var ikke Eamon... Men ellers tak for buddet

..Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 23:16

> Det var ikke Eamon... Men ellers tak for buddet
>
> .Thomas

Hej Thomas

Du skulle prøve at maile til P3.for at spørge dem efter det nummer du
efterlyser.Jeg prøvede det engang,hvor efter jeg fik et hurtigt svar fra
dem.

Hilsen Anne

Fra : Bj@arne

Dato : 30-09-04 17:33

Ja de har en pokkers god service på P3 - og entusiastiske værter:))
Bjarne

Fra : Thomas

Dato : 30-09-04 23:32

"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ja de har en pokkers god service på P3 - og entusiastiske værter:))
> Bjarne

Nu kom den playliste endelig online. Og jeg fandt nummeret.

Cirera: Motherfucker - fake vegetarian ex-girlfriend

Check den allesammen Nice sang...

..Thomas