Nyt knæ ???
Fra : Jan Jensen

Dato : 27-10-04 17:49

Hejsa.

Jeg har en kollega, der har problemer med sit ene knæ (det andet er
også begyndt at gøre ondt),han er blevet opereret 3 gange i det og
lægen siger at han næste gang skal have et "nyt" knæ, da det er slidt
op.

Spørgsmålet er om det er en god ide at få det lavet, da det efter
sigende er et vanskeligt sted at sætte nye "dele" ind.

Er der mon nogen her der har erfaringer med det??

Mvh Jan Jensen.

Fra : Elbarto

Dato : 04-11-04 06:46

"Jan Jensen" <asdf33@tv2mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sigende er et vanskeligt sted at sætte nye "dele" ind.
>
> Er der mon nogen her der har erfaringer med det??

Har lagt på stue med en der fik nyt knæ, Var selv kørt galt på scooter
hvilket havde givet nogen heftige snit i mine lår og skinneben
Han var gående dagen efter operation dog med rolator .. på 2. dagen gik
han uden 3. tog han hjem. Jeg kom hjem efter 1 mdr : (
Om det er besværligt ved jeg ikke .. det tager ihvertfald ikke lang tid om
at lave.
Normalt "forsvandt" personen om formiddagen og var tilbage igen til kaffe
med nyt knæ

Elbarto
OZ3BTO