Oversigtsvalg for mapper - een gang for al~
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 22-10-04 15:19

Hej

Jeg har en opstilling af mine mapper der behager mig - en
baggrundsfarve, vist som mapper og sorteret efter navn.
Selvom jeg i oversigtsvalg markere "alle vinduer" skal jeg - ofte, ikke
altid!!!! - alligevel markere det samme for hvert efterfølgende vindue.
Trals.

Min tanke var, at på selve HD-en (interne og externe) viser jeg mit
ønske i oversigtsvalg, og vupti - alle mapper åbnes eens.

Hvordan kan problemet løses - hvis det kan løses.

På forhånd tak

Michael C.

Fra : Kell Christensen

Dato : 22-10-04 16:42

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> På forhånd tak

Hej Michael

Det er altså nogle hårde nødder du skal ha' knækket!

Først sammenklappelig T-sirht, så SoundSoap og nu vil du så have
en super Finder.

OK - den sidste er nem nok: Frem med OS9.

Godt ord igen - har du i øvrigt bestilt dig en G5?

Mange hilsner
Kell - Mac4200

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 22-10-04 19:05

Det er da rigtigt - men jeg har ikke Clasic, kun 10.3.5.

Jeg går ud fra, at Mac-club sanrt kommer med et eller andet.

Men du kan ikke hjælpe med SoundSoap eller oversigtsvalg?

ses/tales

Michael C.

Fra : Kell Christensen

Dato : 23-10-04 11:49

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg går ud fra, at Mac-club sanrt kommer med et eller andet.
Mon der bliver et julemøde?
> Men du kan ikke hjælpe med SoundSoap eller oversigtsvalg?
Jeg må indrømme at ikke tidligere har hørt om SS.
Her må the-local-fan Lars da kunne hjælpe.

Det med at vælge opsætning for alle mapper virker vist kun på alle
ÅBNE mapper (vinduer) - eller?

mvh Kell