Kan man få Cube endnu?
Fra : Anders Mørk

Dato : 11-10-04 10:26

Hejsa,

kan man finde en Mac Cube endnu i forretningerne og kan den bruges til MacOS
X?

../Anders

Fra : Terje Rydland

Dato : 11-10-04 10:43

Anders Mørk <anders@moerk-nozohour.dk> wrote:

> Hejsa,
>
> kan man finde en Mac Cube endnu i forretningerne

Nei. Kanskje brukt. Jeg har en, men den er ikke til salgs.

> og kan den bruges til MacOS X?

Javisst kan den det. Fungerer utmerket.

Terje

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-10-04 10:37

"Anders M¯rk" <anders@moerk-nozohour.dk> writes:
>Hejsa,
>
>kan man finde en Mac Cube endnu i forretningerne og kan den bruges til
>MacOS
>X?
>
>./Anders

Du kan ikke får en ny, men jeg kender en , der har en til salgs. Du kan
maile, hvis det har interresse, så kan jeg henvise til ham. Han kommer
ikke her newsgruppen, men er medlem i Macruger og en seriøs person.
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-10-04 18:35
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-10-04 18:47

Henry Lerche Madsen wrote:

> Nej det kan man ikke men der er en til salg her
>
> http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=25020&Fritekst=cube&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0
>

> til en yderst fornuftig pris.....

Hov, beklager jeg havde lige overset at det var eksl. lyd, mus, tast og
skærm.
Så er den nok ikke så billig alligevel....

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 12-10-04 11:59

Hanne Hertzog writes:
> [...]
>maile, hvis det har interresse, så kan jeg henvise til ham. Han kommer
>ikke her newsgruppen, men er medlem i Macruger og en seriøs person.

Der er en der hedder Martin, der har sendt en mail til mig, om at han var
interesseret i den Cube, som en af mine bekendte har til salg.
Men jeg må have en rigtig adresse at skrive til, så ser du dette, så send
en mail med en mailadresse, der er til at forstå, samt dit fulde navn.
bedste hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark