Gamle mac'er
Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 10-10-04 21:13

Er der nogen der ved hvad man kan/bør/skal gøre med gamle mac-ting? Jeg har
en gammel Powerbook 165c, om ikke kan boote og en gammel Personal
Laserwriter. Har de nogen feinschmecker/Liebhaver-interesse eller skal de
bare kyles ud? Hvis de bare skal ud, hvor indleverer man dem så?

Venlig hilsen
Carsten

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-10-04 23:58

Hej Carsten

Jeg kunne da godt bruge PowerBook'en til reservedele, især hvis der også
er en strømforsyning med... Lawerprinteren har jeg ikke så meget brug
for, - jeg har allerede et par stks. stående. Jeg vil godt betale for
portoen på PB'en, så hvis du vil, kan du kontakte mig på min
netscapeadresse <kmldenmark@NOSPAMnetscape.net>

Men ellers vil jeg da mene, at du kunne give det til en
genbrugsforretning. Det kunne jo være, der var en eller anden, der var
lidt fiks på fingrene...

mvh. Erik Richard

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-04 04:48

Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> [...]
> Laserwriter. Har de nogen feinschmecker/Liebhaver-interesse eller skal de
> bare kyles ud? Hvis de bare skal ud, hvor indleverer man dem så?

Man kan eksempelvis tage dem med på MacBrugers workshops, og stille dem
på bordet »Bortgives« ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-10-04 10:41

spam@husumtoften.dk (Per Rønne) writes:

>Man kan eksempelvis tage dem med på MacBrugers workshops, og stille dem
>på bordet »Bortgives« ...
>--
>Per Erik Rønne

eller til et Macmuseum- Hans Hoffmann, der tager imod alt.
Der er nok en her, der har en adresse til ham?
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Morten Lind

Dato : 11-10-04 12:15

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> eller til et Macmuseum- Hans Hoffmann, der tager imod alt.
> Der er nok en her, der har en adresse til ham?
> [...]

Tror da vist, han hedder Jens, søde Hanne
M.

Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 11-10-04 20:40

On 11/10/04 13:15, in article
1glhtwz.19z6yh91wkw0tuN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com,
"Morten Lind" <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Tror da vist, han hedder Jens, søde Hanne
> M.

Er der så nogen der har en adresse til Jens/Hans?
Vh
Carsten

Fra : Morten Lind

Dato : 11-10-04 21:15

> [...]

> 1glhtwz.19z6yh91wkw0tuN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com,

> Er der så nogen der har en adresse til Jens/Hans?

<http://www.maclab.dk/>
M.

Fra : Christian Bech

Dato : 11-10-04 21:29

In article <BD90AE39.75B%vousortmann@mail.dk>,
Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> Er der så nogen der har en adresse til Jens/Hans?

Adressen er på http://www.maclab.dk/

Og når I nu alligevel er der så se også:
http://www.maclab.dk/udstilling/indvielse/
Der er ganske vist ikke plads til hele samlingen, men den del, der er
udstillet, er i flotte rammer.

Og så giver det også bonuspoint at jeg kan gå forbi den på vej til
kantinen.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-10-04 21:14

fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com (morten lind) writes:
> [...]
>M.
>--
>[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Du har sikkert ret søde Morten, godt du bærer over med gamle damer Tak!
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark