Mail vil ikke modtage !
Fra : Erling Hansen

Dato : 06-10-04 21:34

Hjælp! Er der ét eller andet sted hvor jeg kan finde ud af, hvorfor
min mail ikke vil modtage?
Problemet må ligge i min iBook, for min win-maskine modtager helt fint.
Jeg har ikke problemer med at sende e-mails - det er modtagelsen, der
kikser.
mvh
Erling

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 06-10-04 21:45

Erling Hansen <email@domain.com> wrote:

> [...]
> Problemet må ligge i min iBook, for min win-maskine modtager helt fint.
> Jeg har ikke problemer med at sende e-mails - det er modtagelsen, der

Kan der være en tastefejl - f.eks et mellemrum - i mailserver,
brugernavn eller adgangskode i din opsætning af mail ?

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Erling Hansen

Dato : 07-10-04 09:42

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Kan der være en tastefejl - f.eks et mellemrum - i mailserver,
> brugernavn eller adgangskode i din opsætning af mail ?
>
> mvh.
> Kaj.

Hej. Det ser ud som om alt er skrevet rigtigt. Nu venter jeg så til på
lørdag og tager den med på Gammelgaard - der må da være én som kan
spotte fejlen. Tak for forsøget.
mvh
Erling

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-10-04 16:50

Erling Hansen wrote:

> Hej. Det ser ud som om alt er skrevet rigtigt. Nu venter jeg så til på
> lørdag og tager den med på Gammelgaard - der må da være én som kan
> [...]

Så glem endelig ikke at tage dine kontooplysninger med, ellers kan det
være svært at hjælpe.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-10-04 17:11

On Thu, 07 Oct 2004 17:49:54 +0200, Henry Lerche Madsen wrote:

> Så glem endelig ikke at tage dine kontooplysninger med, ellers kan det
> være svært at hjælpe.

Det kan det alligevel hvis det ikke er samme ISP.
--
MVH
osv...

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-10-04 17:12

On Thu, 07 Oct 2004 18:10:48 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Det kan det alligevel hvis det ikke er samme ISP.

Pis, der stod hente....
--
MVH
osv...