Nye vinduer
Fra : Mogens Dammand

Dato : 31-10-04 19:26

Jeg står og skal til at sætte nye vinduer i huset.
I den forbindelse har jeg været lidt rundt og kigge priser, og man kan godt
spare lidt ved at kigge sig for, men men men, det er vel lidt af en
tillidserklæring man skal udvise.

Er der nogen herinde der kan sige god for et produkt, og nu tænker jeg ikke
lige på folk der har skiftet inden for de sidste par år.

Jeg har haft kontakt med Outline og Danstyle, nogen kendskab til disse
firmaer?

På forhånd tak
Mogens

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 31-10-04 23:53

Mogens Dammand wrote:
> [...]
> jeg ikke lige på folk der har skiftet inden for de sidste par år.
>
> Jeg har haft kontakt med Outline og Danstyle, nogen kendskab til disse

Mine vinduer er lavet af kernetræ. Du kan vælge at få dem lavet af lærk med
enkelt glas og opto-glas fosatsrude. Det er ikke den billigste løsning, men
en lokal tømrermester siger at de mindst er 150 år gamle. Der er intet råd
eller andet skab i dem.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 17:21

Outline er god kvalitet, lige som Stroke vinduer, STM, Rationel

Alle forhandles gennem lokal trælaster.

Vær opmærksom på at der er mange "billig" fabrikater, der ofte ligner noget
der at banker sammen med en økse....

Men hver sin smag.

VH Henrik