Sjov plante.
Fra : Annette Sø Holm

Dato : 23-10-04 14:55

Jeg har en sjov plante, men ved ikke hvad den hedder og hvordan den skal
passes.
Er der mon nogen der ved det her inde ?
Planten kan ses på
http://www.bonnet-it.dk/annsholm/blomster_.htm

på forhånd tak.

Annette

Fra : Inger Pedersen

Dato : 23-10-04 15:02

"Annette Sø Holm" <ah@psh.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en sjov plante, men ved ikke hvad den hedder og hvordan den skal
> passes.

Den er noget utydelig på min skærm, men det kunne ligne en konge- eller
russervin (cissus).
Prøv at google og se, om det kan passe.

Hilsen Inger

Fra : Annette Sø Holm

Dato : 23-10-04 15:48

" Inger Pedersen" <inger_mp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er noget utydelig på min skærm, men det kunne ligne en konge- eller
> [...]
En skam du ikke kan se den rigtig!
Der er sådan en knold lige på jord overfladen, ca. 5 cm. Ø og ca 3 cm. høj
derfra går der en gren, hvor der så kommer vedben lignene blade på (dog
noget mere saft grønne )
Annette