Nogen der kender Kamchatka sprit på 45 %?
Fra : Svend Åge Sørensen

Dato : 22-10-04 17:45

Hej

Jeg har lige fået en flaske forærende af en der har været i Rusland, så vidt
jeg kan dekode står der noget med Kamchatka som navn ( der er kun Kyrilliske
bogstaver og mine evner er IKKE store). Jeg tror ikke jeg kan finde vej
efter det landkort som kan anes på den brune etiket.
Det ligner lidt Cognac, men der hører ligheden også op, jeg kan ikke
definere smagen nærmere end et sted mellem likør og halvbitter og skulle
holde de 45 %.
Flasken er ½ L og flad, nærmest som en stor lommelærke.

Jeg troede kun de lavede vodka.

Nogen der kender dette og ved om det forhandles lidt nærmere hjemmet, da jeg
ikke tror at den holder til sidste salgsdato?

Hilsen

Svend Åge

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-10-04 17:55

Svend Åge Sørensen wrote:

> [...]
>
> Nogen der kender dette og ved om det forhandles lidt nærmere hjemmet,
> da jeg ikke tror at den holder til sidste salgsdato?

Er det denne her: http://www.ivodka.com/kamchatka-45.html?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Svend Åge Sørensen

Dato : 22-10-04 19:19

Hej Kurt

Svaret er nej.

Hvis det er en vodka er der gjort noget andet ved den, så den smager af
noget som ikke er dårligt (o;

Hilsen

Svend Åge

-Som ikke kan poste "korrekt" en fredag aften.