Passionsfrugt..
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 21-10-04 11:19

Min svigerfar importerer frugt og vi har lige fået en kæmpe kasse Der er
bla. 25 passionsfrugter. Nogen der har en opskrift med passionsfrugt?? Vil
gerne prøve lidt nyt. Plejer bare at få dem til is eller i frugtsalat hvor
de er super gode.

- Kristina Andreassen

Fra : Peter Fleinert

Dato : 22-10-04 14:30

Får I dem til is, eller som is?
Hvis du ikke har lavet is ud af dem kunne det jo være en fin ide.
En gang passionsfrugtsparfait lyder som en lækker ting.
Ellers kan du lave en gang "batida" (noget brasilianerne holder meget af).
Passionsfrugterne blændes i et kort øjeblik og indholdet af blænderen
sigtes. Saften smages til med Sukker, Vodka (dernede bruger de cachaca)og
vand hvis den er for kraftig.
Peter.

Fra : Kristina M. Sønderga~

Dato : 22-10-04 19:11

"Kristina Søndergaard" skrev i en meddelelse:
> [...]
> gerne prøve lidt nyt. Plejer bare at få dem til is eller i frugtsalat hvor

Denne opskrift er rigtig, rigtig lækker
http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=37

/Kristina

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 22-10-04 20:04

"Kristina M. Søndergaard" <kristina_sondergaard@hotmail.com> wrote in
message news:41794d37$0$280$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Der
Vil

> Denne opskrift er rigtig, rigtig lækker
> http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=37
>
> /Kristina

Det lyder super lækkert. Det vil vi prøve i morgen.
Tak for opskriften navne søster

Kristina

Fra : netper

Dato : 24-10-04 21:26

Hej Kristina

Her er der lidt forskellige opskrifter med passionsfrugter
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php?sog=passion

Per

http://www.kandu.dk/