kan jeg....
Fra : Tulle

Dato : 20-10-04 15:51

Jeg har en opskrift på pølsehorn hvor der skal 1 dl. ymer, A38 el. lign.
.. - Kan jeg bruge creme fraiche ?

På forhånd tak

Fra : Ole Stigaard

Dato : 20-10-04 16:07

On Wed, 20 Oct 2004 16:50:35 +0200, Tulle <s.n.y.d@mail.dk> wrote:

> . - Kan jeg bruge creme fraiche ?

Ja.

Ole S
--
My mailaccount is not read. Please use news'ad'stigaard'dot'net
Jeg læser ikke post til denne adresse. Brug istedet

Fra : Peter Westh

Dato : 20-10-04 16:14

Uden tvivl; det blvier de sikkert kun bedre af.

/P

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 20-10-04 16:23

Er det en opskrift du vil dele?? Jeg har nemlig 1 ltr. creme fraiche til
overs fra en fest i weekenden.

Fra : Tulle

Dato : 21-10-04 19:30

Tak for jeres svar. Ja selvfølgelig vil jeg dele opskriften. Den kommer her:

Pølsehorn

1 dl lunkent vand
25g gær
75g margarine
7½ dl mel (450g)
1 dl ymer, A38 eller lign.
1 æg, salt
æg til pensling

Vand og gær røres sammen. Fedtstoffet smuldres i melet - vand, ymer, æg og
salt tilsættes. Hæver i 30 min. Rul ud i to cirkler, del i 8 trekanter. Rul
pølser i. Efterhæver i 10 min. Bages 20-25 min. ved 200C.

* Ketchup og sennep kan evt. kommes i.

Tulle