Alder på brændeovn
Fra : Heidi

Dato : 18-10-04 10:09

I det hus vi flyttede ind i i juni er der en brændeovn af mærket Munke
Pejse. Vi har en brochure på den, som ser ud til at kunne være omtrent
20 år gammel (der står bla et telefonnummer på forhandleren (Viborg
Pejsecenter), som starter med 06 i stedet for 86 - men hvornår var det
nu lige man skiftede områdenumrene?)
Det kunne være sjovt nok at vide hvor gammel brændeovnen ca. er, så er
der nogen der kender til dette mærke, og ved hvornår de kunne købes?
(et lille billede kan ses her http://www.hejdi.dk/images/bolig/03.bmp)

--
Heidi

Fra : Gert Hansen

Dato : 18-10-04 11:03

Hejsa

Sådan en har jeg stående. Den er jvf. regningen købt i 76 eller 78 så min er
ca. 25 år gammel.

--
Gert Hansen
Så du røgen? Se www.mados.dk

Fra : Heidi

Dato : 18-10-04 12:20

Gert Hansen wrote:
> Hejsa
>
> Sådan en har jeg stående. Den er jvf. regningen købt i 76 eller 78 så
> min er ca. 25 år gammel.

Hvor meget gav du for den dengang? Og er den magen til vores?

--
Heidi