Brunch ??
Fra : Malene Nyberg

Dato : 14-10-04 11:47

Hej der!

Jeg runder snart det første skarpe hjørne (30) og vil holde Brunch.

Men hvad skal man server ud over pandekager, æg, bacon og brød.

Forslag til en god og spændende Brunch modtages.

Malou

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-10-04 12:37

Malene Nyberg (magnus@(fjern)os.dk) skrev følgende:

> Hej der!
>
> Jeg runder snart det første skarpe hjørne (30) og vil holde Brunch.

Til lykke

> Men hvad skal man server ud over pandekager, æg, bacon og brød.
> Forslag til en god og spændende Brunch modtages.

Ost fx Port Salut, Brie, Emmenthaler (nogle af gruppens mere ostekyndige
kan sikkert komme med flere forslag), blåbærmuffins, forskellig frugt,
juice, champagne, lækre marmelader.

Henriette Døssing

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-04 12:48

"Malene Nyberg" <magnus@(fjern)os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad skal man server ud over pandekager, æg, bacon og brød.
>
> Forslag til en god og spændende Brunch modtages.

Hej

Du gør det lige en tand mere lækkert, hvis du selv lige bager noget brød,
både fransk og rug...
Frisk frugt er også en vinder. En yoghurt naturel kan med frisk frugt og
hjemmelavet müsli også imponere - det er lækkert. Prøv om du kan finde en
lækker yoghurt i stedet for Arla's, som er både tam og middelmådig.
Hirtshals andels mejeri, hvis du har en forhandler af deres produkter i
nærheden... (ring og spørg dem :)
Bag, nu ovnen alligevel er varm ( ) en leverpostej - gerne af
kalvelever, det kan du få ved slagterne (skal nok bestilles), server varm
med ristet bacon og champignon. Friskpresset juice - eller bare juice,
kaffe, te...
Nogen ynder også lidt sild på brunch bordet. En ting er dog helt sikkert -
hvis du laver det hele som er foreslået i tråden, bliver det dyrt :)

Hvis du ikke har fået inspiration nok, findes der bøger om brunch med
opskrifter.

Kommer der mænd? - Server amerikanske pandekager med ahornsirup! Hashbrowns
er også en vinder!

God fornøjelse - og tillykke.

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-04 12:56

"Malene Nyberg" <magnus@(fjern)os.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men hvad skal man server ud over pandekager, æg, bacon og brød.
>
> Forslag til en god og spændende Brunch modtages.

forskellige slags pølser pålæg, fx rullepølse, skinke.

Men husk at det er et kæmpe arbejde at lave brunch så hvad med at få en til
at hjælpe dig med det

Fra : Padmé Amidala

Dato : 14-10-04 20:17

En sikker vinder er røget laks med røræg

VH
Padmé

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 15-10-04 07:42

Padmé Amidala <espressopigenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message news:<k9ceoz6xixw.8ajjzgqc1v8q.dlg@40tude.net>...

> En sikker vinder er røget laks med røræg

Og hvis du vil rigtig god ved dine gæster, får du laksen sendt fra
Årsdale Silderøgeri (<http://www.dk-web.com/roegeri>). Den er meget
lækrere end dem oppe fra Nordjylland (som er noget voldsaltede).

Ebbe

Fra : Omnolog HMH

Dato : 15-10-04 18:58

pølser!
Og en god fed spegepølse, gerne en spansker...