Blanke hvid fliser - hvor?
Fra : Morten DH

Dato : 12-10-04 17:48

Jeg leder efter fliser til mine vægge og kan rigtig godt lide den helt
almindelige billige 15x15cm som stort set alle producenter har.

Altså der søges en helt hvid flise, blank og med "skarpe" kanter - problemet
er jeg meget gerne vil have en tilsvarende flise som er større fx 20x20 cm
eller gerne endnu større og også gerne tykkere...

Kan kun finde en 10x10cm og så den allestedsværende 15x15 flise - nogen bud?

Fra : Chriz

Dato : 12-10-04 23:34

Yeps, havde samme problem for 5 år siden. Det du søger findes her:

http://www.km-kalk.dk/

mvh

Chriz