hvilke fisk kan gå sammen med ciclider
Fra : diana

Dato : 11-10-04 13:41

hej

jeg har nogle ciclider, som er ret sky. så jeg ville gerne have nogle andre
fisk, som måske kunne lokke de andre lidt mere frem... Så jeg spørger om
hvilke fisk man kan have sammen med ciclider.

fra Diana

Fra : hansi

Dato : 11-10-04 13:53

neonfisk og gubby

er nok ikke de bedste at sætte sammen med ciklider

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 11-10-04 15:46

"diana" <mp176475@FJERNpaul.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> andre fisk, som måske kunne lokke de andre lidt mere frem... Så jeg
> spørger om hvilke fisk man kan have sammen med ciclider.

Hvilke chiclider er der tale om? De fleste vil spise alt de kan gabe over,
med mindre det er planteæder, så har du større muligheder.

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : diana

Dato : 12-10-04 20:02

> [...]
> http://cmnielsen.dk/crenicichla.htm
> The scary thing about looking for truth is that you might find it.

jeg ved ikke helt hvilke det er, da det er nogle jeg har fået forærende..
Men som voksen har hannen et blåt hoved og rød krop.

de spiser noget frossen foder der hedder artemia. samt nogle små piller
beregnet til ciclider.

diana

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 12-10-04 21:26

Hvordan ser hunnen ud? - med den beskrivelse du giver af hannen tænker jeg
lidt i noget som Copadichromis borleyi...

M.

Fra : diana

Dato : 14-10-04 09:05

"Mikkel Stepién Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan ser hunnen ud? - med den beskrivelse du giver af hannen tænker jeg
> lidt i noget som Copadichromis borleyi...
>
> M.

hej

jeg ved ikke hvordan den ser ud, da jeg kun har en voksen han og de andre er
unger.

fra diana

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 14-10-04 10:02

Okay - ligner hannen noget i den her retning:
http://www.gcca.net/fom/fom_pix/c_borleyi.jpg

Fra : diana

Dato : 14-10-04 13:42

> Okay - ligner hannen noget i den her retning:
> http://www.gcca.net/fom/fom_pix/c_borleyi.jpg
>
> M.

hej M

Ikke helt. på den øverste del af dens finner har den en rød/orange strimmel.
og den mangler de hvide pletter.
Ungerne er ret mørkegrå med lyse striber på tværs af kroppen.

fra Diana