fredag aftens menu???
Fra : Henrik Hansen

Dato : 08-10-04 18:14

Ja nysgerrig som man er vil jeg da lige høre hvad I forskellige skal have
som fredagens menu.

For mit eget vedkommende står den på hjemmelavet pasta med en en
rødvin/tomatsovs - hertil friskhøvlet parmesan og bruschetta

mange hilsner

Henrik

Fra : Nille

Dato : 08-10-04 18:20

"Henrik Hansen" <henrik.hansen@FJERNEprivat.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> For mit eget vedkommende står den på hjemmelavet pasta med en en
> rødvin/tomatsovs - hertil friskhøvlet parmesan og bruschetta

I Kvickly, hvor vi skulle ind for at handle her sidst på eftermiddagen, stod
de med et bjerg af friskgrillede kyllinger . Så de er lige ved at blive
varmet lidt op igen og serveres om 5 minutter med ovnbagte kartoffelbåde og
en god salat.

Nille

Fra : Basil

Dato : 08-10-04 18:38

Henrik Hansen wrote:
> [...]
>
> For mit eget vedkommende står den på hjemmelavet pasta med en en
> rødvin/tomatsovs - hertil friskhøvlet parmesan og bruschetta

Den stod på 2 ægte Børger fra Harrys Place med alt snask til.
Kai

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-10-04 18:52

Henrik Hansen (henrik.hansen@FJERNEprivat.tele.dk) skrev følgende:

> Ja nysgerrig som man er vil jeg da lige høre hvad I forskellige skal
> have som fredagens menu.

Svinekoteletter, hjemmelavede kartoffelbåde i ovn og
avocado/tomat-salsa.

God weekend!

Henriette Døssing

Fra : bj

Dato : 08-10-04 21:13

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> Svinekoteletter, hjemmelavede kartoffelbåde i ovn og
> avocado/tomat-salsa.
>
> God weekend!
>
> Henriette Døssing

Aftensmaden stod på en god salat (gulerødder, agurk, rød og grøn peber,
tomat og mild fetaost), to oksekødsbøffer, noget groft brød og drikkelse i
form af vand.

Jeg bliver helt sulten igen.

Aftenskaffen er også indtaget. et halvt æble og en halv banan samt et krus
varm kakao med en tvist kaffeessens.

bj

Fra : JIB

Dato : 08-10-04 22:56

> [...]

> For mit eget vedkommende står den på hjemmelavet pasta med en en
> rødvin/tomatsovs - hertil friskhøvlet parmesan og bruschetta

Indisk krydret oksekød med mangochutney, kokos, ananas, ris, peanuts og
pappadum.

Dertil sydafrikansk Plaisir de Merle, Merlot, 2001.

Dessert: chokoladetærte m/hvid chokoladeis og chokoladefromage samt
purerede hindbær.

Dertil Sauterne.

Efterfølgende kaffe.

Puha. Jeg bøvser endnu.

Mvh. JIB

Fra : Sybil

Dato : 09-10-04 11:48

"JIB" <ji@iteration.dk> skrev i en meddelelse

>m/hvid chokoladeis

Har du en opskrift på isen eller et sted man kan købe det?

MK

Fra : Stella Bang

Dato : 09-10-04 13:19

Hej
Da vi i dag har fået besøg af en ung pige fra Ukraine, skal vi have noget
rigtig dansk mad, nemlig flæskesteg med hvide og brune kartofler og
selvfølgelig rødkål.
Venligst
Stella

Fra : Elscorpio

Dato : 09-10-04 15:17

> [...]
>
> For mit eget vedkommende står den på hjemmelavet pasta med en en
> rødvin/tomatsovs - hertil friskhøvlet parmesan og bruschetta

Hvidkålsrouletter med sursødsovs og kartofler

Fra : pusmand

Dato : 11-10-04 09:10

Hvordan lavede du sur-sød sovsen ??

Fra : Nette

Dato : 09-10-04 15:29

"Henrik Hansen" skrev

> Ja nysgerrig som man er vil jeg da lige høre hvad I forskellige skal have
> som fredagens menu.

Her stod den på ovnbagte kartoffelbåde, ovnbagte torskefiletter i citron,
citronsovs og Grøntsagsret ala Nette ( i ovnen med forårsløg, tomatstykker,
persille, friske champignon, honning, salt, peber, jomfru i det grønne og
citronsaft).

Nette