Applestore - TNT - og levering?
Fra : Thomas Schmidt Autze~

Dato : 05-10-04 21:09

Hej

Snart er jeg ejer af mit første Apple produkt nogensinde, og har en idé om
at det ikke bliver det sidste

Jeg har købt en ny iPod via Applestore og har nu et spørgsmål ang.
leveringen. Sådan som jeg forstår det er det TNT der står for leveringen og
jeg vil gerne vide hvornår at den lille ny bliver leveret, så jeg kan være
hjemme. Jeg har fået en del forskellige track&trace numre fra Applestore,
men er ret i tvivl om hvilke og hvordan jeg kan bruge dem for at se en
præcis status hos TNT??

I mine oplysninger under login i Applestore er der et nummer der fungerer
som et link til noget der ligner en "bro" mellem TNT og Apple selv?

Carrier : TNT Nederland B.V.
Tracking Number(s) : 00340450280005891324

På denne "bro" som åbner sig ved klik på dette link er der 2 numre delt af
et komma.

Carrier Name: KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS
Tracking Number: RTML61986645, 8014522123

Sådan som jeg ser det er der 3 numre i spil Hvilke oplysninger plejer I
at bruge hos TNT??

Jeg kan se via Apple's side at den er afgået fra Luxemborg i eftermiddags,
så det er vel snart oppe over..

På forhånd tak

Thomas