vaskemaskine med tørretumbler
Fra : Per H

Dato : 05-10-04 20:35

Er vaskemaskine med indbygget tørretumbler gode, eller bør man købe
dem seperat hvis man har pladsen?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Lars Ninn

Dato : 05-10-04 21:12

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er vaskemaskine med indbygget tørretumbler gode, eller bør man købe
> dem seperat hvis man har pladsen?

Ja, du bør købe separat, da flere kombimaskiner bruger koldt vand til
varmeveksleren i tumblerdelen(stort vandforbrug),der er lille
tørrekapacitet,vaskemaskinen afleverer tøjet med stor restfugtighed, for et
års tid siden prøvede jeg en siemens med dette system og tørretiden for 2
par jeans var +2timer
/Lars

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-10-04 08:58

"Lars Ninn" <lars_ninn@hotmail.com> wrote in message

> [...]
et
> års tid siden prøvede jeg en siemens med dette system og tørretiden for 2

Vores tørrer 4 store håndklæder på 60-70 min.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Hanne

Dato : 06-10-04 07:44

Helt klart separat hvis man har plads. Det tager ALT for lang tid, inden man
kan bruge vaskemaskinen til andet, da den jo er optaget af tørringen.

mvh
Hanne

Fra : Jakob G.

Dato : 06-10-04 12:09

> Helt klart separat hvis man har plads. Det tager ALT for lang tid, inden
man
> kan bruge vaskemaskinen til andet, da den jo er optaget af tørringen.

- Og hvis den skulle blive defekt i vaskedelen, skal du både ud og købe en
maskemaskine og en tumbler...
Ja, og som du siger så kan man bruge begge dele samtidig hvis man har en af
hver.

--
Hilsen Jakob

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-10-04 08:57

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
> Er vaskemaskine med indbygget tørretumbler gode, eller bør man købe
> dem seperat hvis man har pladsen?

Vi har en Wasco kombineret fra Harald Nyborg, og den var indtil nu virket
upåklageligt i snart 2½ år.
Det eneste der har været er et stik som var rystet fra hinanden pga.
centrifugeringen.
Jeg fik meget god hjælp og dirrigering fra det firma som HN har hyret til
support.

--
mvh/rg. Christian