Airport Express - optisk kabel?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-10-04 16:04

Hej.

Hvis man vil bruge den optiske udgang på Airport Express, skal man så bruge
Apples kabel, eller er det et standard kabel (et helt alm. optisk passer jo
ikke ind på basen)?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Michael Holm

Dato : 05-10-04 16:12

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> [...]
> Apples kabel, eller er det et standard kabel (et helt alm. optisk passer jo

se tråden om at "Tilslutte iPod til steroanlægget" :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-10-04 16:30

> se tråden om at "Tilslutte iPod til steroanlægget" :)

Den tråd handler så vidt jeg kan se om de analog mini-jack stik - og det
virker fint på Expressen - monstro jeg ikke kan bruge MiniToslink-stik i
den?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-10-04 16:36

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
> Apples kabel, eller er det et standard kabel (et helt alm. optisk passer jo

Tråden om at tilslutte iPod til Stereo, siger ikke meget om optiske kabler.
Da du spørger til den optiske del i Airport Express går jeg ud fra at du
har et eller andet stereo som har en optisk indgang.
Jeg vil tro at du kan bruge følgende kabel,
http://www.national-tech.com/specs/10tt-35012.htm

Jeg ved ikke hvor du lige får fat i et kabel som dette i DK, men jeg vil
tro at Apple snart kommer med noget da der jo også er en optisk port på
den nye iMac.