Pudsearbejde - hvordan?
Fra : Karsten L

Dato : 02-10-04 18:54

I mit badeværelse agter jeg at pudse et par vægge opå. En del af den
gamle puds er faldet ned, det løse gamle puds har jeg banket ned og
resten sidder stadigvæk på murstenene.

Jeg har aldrig før udført pudsearbejde og har ikke forstand herpå.

Er der nogle websider, som skærer ud i pap hvordan man gør.
Hvilket værktøj man bruger og hvordan man bruger dem, forarbejde,
efterarbejde osv.

--
Venlig hilsen
Karsten

Fra : S.B.

Dato : 02-10-04 10:28

"Karsten L" <KarstenL@???wingmargin.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle websider, som skærer ud i pap hvordan man gør.
> Hvilket værktøj man bruger og hvordan man bruger dem, forarbejde,

der står noget her

http://makeashorterlink.com/?H22021E69

men eller så skriv "pudsning af væg" i google.dk og søg på danske sider, så
er der mmasser af hits.
ved at ahve " forrest og en " bagerst i din søgning, søger du kun på de
sider, hvor lige nøjagtig den sætning står ordret som du skriver den.

/Søren

ps.
Dit PC ur er vist ikke justeret de sidste dage