/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Enlige mødre jagter Lotto-vinder
Fra : Andropov


Dato : 02-10-04 08:32

Kvinder er nogle pengegriske sataner....

og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
have noget med dem at gøre....

Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.

Enlige mødre med to-tre børn
- De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946

 
 
 
Jonny Jensen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Jonny Jensen


Dato : 02-10-04 10:49

> Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>
> og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
> have noget med dem at gøre....

Lidt lakrids ordvalg, men jo, du har jo tydeligvis ret :)

> Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
> breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
> stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.
>
> Enlige mødre med to-tre børn
> - De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
> ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
> lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
> millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946

Det er simpelthen til grin jo... Regner de med at han ikke VED at de kun er
ude efter pengene, eller hvad sker der for dem? Ser de bare "forsørger" og
så slår det klik?

Jonny.



Per O. (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 03-10-04 07:32

Jonny Jensen wrote:
>> Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>>
>> og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
>> have noget med dem at gøre....
>
> Lidt lakrids ordvalg, men jo, du har jo tydeligvis ret :)
>
>> Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
>> breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
>> stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.
>>
>> Enlige mødre med to-tre børn
>> - De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
>> ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
>> lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
>> millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra
>> Bladet. http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946
>
> Det er simpelthen til grin jo... Regner de med at han ikke VED at de
> kun er ude efter pengene, eller hvad sker der for dem? Ser de bare
> "forsørger" og så slår det klik?

ikke noget nyt .. flere og flere kvinder i dagens Danmark bytter sex for
penge ..... og nu har de mulighed for at gafle sig en fyr med millioner ..
så varer det lidt længere før de igen skal sprede ben for andre mod betaling
!

Per O.



Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 10:16

Jonny Jensen skrev:

> Det er simpelthen til grin jo... Regner de med at han ikke VED at de kun
> er ude efter pengene, eller hvad sker der for dem? Ser de bare
> "forsørger" og så slår det klik?

Manden har jo penge...

Sådan er kvinder bare. Villa, Volvo og Vovse det er kvinders mål her i
livet. Hvis ikke nu i deres liv så kommer der - bare vent og se.

Money talks - bullshit walks.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Per O. (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 03-10-04 12:50

>
> Sådan er kvinder bare. Villa, Volvo og Vovse det er kvinders mål her i
> livet. Hvis ikke nu i deres liv så kommer der - bare vent og se.
>

Nogen kan nøjes med de tre S'er .. Skoda, skurvogn og skilpadde !

Per O.



Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 15:05

Per O. skrev:

> Nogen kan nøjes med de tre S'er .. Skoda, skurvogn og skilpadde !

Octavia, campingvogn og en sumpskildpadde... det er da heller ikke så
ringe

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Jimmy (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 03-10-04 15:24

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.10.03.14.05.16.105053@website.tuxx.dk...
> Per O. skrev:
>
>> Nogen kan nøjes med de tre S'er .. Skoda, skurvogn og skilpadde !
>
> Octavia, campingvogn og en sumpskildpadde... det er da heller ikke så
> ringe

Ville aldrig eje en skoda, om så det var en Oktavia.
Når man kan køre Mercedes for de samme penge, er der ingen grund til at
være til grin.
Skoda er for folkepensionister. Det må helst ikke være for god kvalitet.
Campingvognen ville jeg ikke slæbe rundt på, og Pildskadden ville jeg
servere med en god Pinot Noir.
Hvis endelig jeg skulle kombinere transportmiddel med
overnatningsmulighed ville løsningen se således ud;
http://www.azimutyachts.net/gallery_azimut68.htm

/J.



Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 15:56

Jimmy skrev:

> Ville aldrig eje en skoda, om så det var en Oktavia. Når man kan køre
> Mercedes for de samme penge, er der ingen grund til at være til grin.

Du taler mod bedrevidende

> Hvis endelig jeg skulle kombinere transportmiddel med overnatningsmulighed
> ville løsningen se således ud;
> http://www.azimutyachts.net/gallery_azimut68.htm

Den er jeg tilgengæld med på! Lækker jolle!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Jimmy (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 03-10-04 16:23

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.10.03.14.56.04.488708@website.tuxx.dk...
> Jimmy skrev:
>
>> Ville aldrig eje en skoda, om så det var en Oktavia. Når man kan køre
>> Mercedes for de samme penge, er der ingen grund til at være til grin.
>
> Du taler mod bedrevidende

Aaaaarrrrrhhh, det ved jeg nu ikke rigtigt...
Den dyreste Oktavia fås for 395.000,- - en Skoda Octavia 1,8 T Laurin &
Kle. Combi.
En Mercedes ML270 2,7 CDI 5d med 9000 km. på klokken årg. 2004. koster
389.500,- iflg. Bilbasen.
Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.

>> Hvis endelig jeg skulle kombinere transportmiddel med
>> overnatningsmulighed
>> ville løsningen se således ud;
>> http://www.azimutyachts.net/gallery_azimut68.htm
>
> Den er jeg tilgengæld med på! Lækker jolle!

Ja, jeg sparer op til en mage til.
39´eren kan også godt bruges.
Og jeg er godt på vej. :0)

/J.



Ulvir (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 03-10-04 16:29

Jimmy wrote:
> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en

>> Du taler mod bedrevidende
>
> Aaaaarrrrrhhh, det ved jeg nu ikke rigtigt...
> Den dyreste Oktavia fås for 395.000,- - en Skoda Octavia 1,8 T Laurin
> & Kle. Combi.
> En Mercedes ML270 2,7 CDI 5d med 9000 km. på klokken årg. 2004. koster
> 389.500,- iflg. Bilbasen.
> Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.

Også her. små 400,000kr.- på kontoen..




Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 16:52

Ulvir skrev:

> Også her. små 400,000kr.- på kontoen..

Jep og en billigere brugt-bil

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


DB (04-10-2004)
Kommentar
Fra : DB


Dato : 04-10-04 13:24



"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41601ab5$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jimmy wrote:
> > "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en

> > Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.
>
> Også her. små 400,000kr.- på kontoen..


Er i ude efter de enlige mødre???....

DB



Bhatu Peter (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Bhatu Peter


Dato : 04-10-04 20:15


"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> wrote in message
news:415e7998$0$260$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Kvinder er nogle pengegriske sataner....
> >
> > og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
> > have noget med dem at gøre....
>
> Lidt lakrids ordvalg, men jo, du har jo tydeligvis ret :)
>
> > Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
> > breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
> > stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.
> >
> > Enlige mødre med to-tre børn
> > - De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
> > ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
> > lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
> > millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
> > http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946


Hvis nu at Claus hed Clara og var lesbisk single, ville de enlige mødre så
stadig være helt vilde?



--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."



Per (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 02-10-04 12:42


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0410012331.45868485@posting.google.com...
> Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>
> og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
> have noget med dem at gøre....
>
> Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
> breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
> stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.
>
> Enlige mødre med to-tre børn
> - De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
> ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
> lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
> millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946

---

Det er som det altid har været.

Kvinder er ludere!

Per!



Ulvir (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 02-10-04 13:45

Per wrote:
> Det er som det altid har været.
>
> Kvinder er ludere!

Og mænd er horekarle!




Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 10:16

Ulvir skrev:

> Og mænd er horekarle!

Og vi er STOLTE af det

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Corax (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 03-10-04 09:38


"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
news:df29e838.0410012331.45868485@posting.google.com...
> Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>
> og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
> have noget med dem at gøre....

Eller også læser de interviewet med ham og tænker "nøj, der er en enig mand
som virker som en fin person og som endda har økonomien i orden, hvorfor
ikke se om det er noget?". Det er vist meget almindeligt at få sære
henvendelser og tilbud når man har været i medierne.

- Corax



Christina (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 03-10-04 09:54

Corax wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> news:df29e838.0410012331.45868485@posting.google.com...
>> Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>>
>> og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
>> have noget med dem at gøre....
>
> Eller også læser de interviewet med ham og tænker "nøj, der er en
> enig mand som virker som en fin person og som endda har økonomien i
> orden, hvorfor ikke se om det er noget?". Det er vist meget
> almindeligt at få sære henvendelser og tilbud når man har været i
> medierne.
>
> - Corax

Præcis...det er ikke kun rige mænd der får den slags henvendelser, efter at
have været i medierne....men selvfølgelig lugter det umiddelbart i manges
næser....det kaldes antagelser, og det florerer ganske meget



Soliema (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Soliema


Dato : 03-10-04 10:09


> Eller også læser de interviewet med ham og tænker "nøj, der er en enig
> mand
> som virker som en fin person og som endda har økonomien i orden, hvorfor
> ikke se om det er noget?". Det er vist meget almindeligt at få sære
> henvendelser og tilbud når man har været i medierne.

nemlig, hvis nu kvinderne faldte for ham, selv om at han ikke lige frem
ligner en af de millioner han har i banken *S*
jeg kan da ikke se det fede i, at finde en mand som har mange penge, da
mænd bliver ufattelig nærrige når de har penge... hvis det var pengene de er
ude efter, så er kvinderne da for dumme, da de ikke får en rød øre af
manden, og gifter de sig, er det da med særeje osv....
men ligefrem at kommentere længere oppe i tråden, at kvinder vil sprede ben,
for penge... er da det mest dumme udtalelse, jeg nogensiden har hørt...

Men tro mig, lottovinderen er da helt vild, da han sikkert aldrig har fået
så meget opmærksomhed, og var da lige nødt til at komme i avisen igen, for
at fortælle at "uha, jeg har det såååå hårdt"
jeg kan ikke forstille mig, at det er særligt meget MAND i ham, og derfor
kan jeg ikke bruge ham til noget, millioner eller ej....

/Anne Mette



Per O. (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 03-10-04 13:00

Soliema wrote:
KLIP
> jeg kan da ikke se det fede i, at finde en mand som har mange penge,
> da mænd bliver ufattelig nærrige når de har penge... hvis det var
> pengene de er ude efter, så er kvinderne da for dumme, da de ikke får
> en rød øre af manden, og gifter de sig, er det da med særeje osv....
> men ligefrem at kommentere længere oppe i tråden, at kvinder vil
> sprede ben, for penge... er da det mest dumme udtalelse, jeg
> nogensiden har hørt...

Øøøhhhh .. måske har du aldrig hørt om begrebet prostitueret ??? Dem har vi
ellers mange af her i Danmark .. senest afrikanske piger som bor på
asylcenter mellem knaldene !
En pige som modtager betaling for sex er pr. definition en prostitueret, så
er beløbet størrelse eller betalingens art ligegyldig. Om han betaler med
ægteskab eller en del af stakaterne er da inderligt ligegyldigt ..

Per O.



Corax (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 03-10-04 13:47


"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
news:cjophe$jcg$1@news.net.uni-c.dk...
> Soliema wrote:
> KLIP
>> jeg kan da ikke se det fede i, at finde en mand som har mange penge,
>> da mænd bliver ufattelig nærrige når de har penge... hvis det var
>> pengene de er ude efter, så er kvinderne da for dumme, da de ikke får
>> en rød øre af manden, og gifter de sig, er det da med særeje osv....
>> men ligefrem at kommentere længere oppe i tråden, at kvinder vil
>> sprede ben, for penge... er da det mest dumme udtalelse, jeg
>> nogensiden har hørt...
>
> Øøøhhhh .. måske har du aldrig hørt om begrebet prostitueret ??? Dem har
> vi ellers mange af her i Danmark .. senest afrikanske piger som bor på
> asylcenter mellem knaldene !
> En pige som modtager betaling for sex er pr. definition en prostitueret,
> så er beløbet størrelse eller betalingens art ligegyldig. Om han betaler
> med ægteskab eller en del af stakaterne er da inderligt ligegyldigt ..

Hvordan afgører du om kvinden har "modtaget betaling"? Er alle gifte kvinder
luddere, eller er der en måde at afgøre det på?

- Corax (som aldrig ville turde modtage en gratis drink fra Per)



Per O. (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 03-10-04 14:09

KLIP
> Hvordan afgører du om kvinden har "modtaget betaling"? Er alle gifte
> kvinder luddere, eller er der en måde at afgøre det på?

Nu tror jeg det er de færreste gifte kvinder som har skrevet og tilbudt
deres mand ægteskab som følge af en lottogevinst. Og svaret er nej, man er
ikke luder fordi man er gift .. det synes jeg nu heller ikke man kan udlede
af mit indlæg

> - Corax (som aldrig ville turde modtage en gratis drink fra Per)
Bare rolig, chancen for at få den tilbudt er ikke eksisterende

Per O.



Corax (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 03-10-04 14:31


"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
news:cjotk3$lts$1@news.net.uni-c.dk...
> KLIP
>> Hvordan afgører du om kvinden har "modtaget betaling"? Er alle gifte
>> kvinder luddere, eller er der en måde at afgøre det på?
>
> Nu tror jeg det er de færreste gifte kvinder som har skrevet og tilbudt
> deres mand ægteskab som følge af en lottogevinst. Og svaret er nej, man er
> ikke luder fordi man er gift .. det synes jeg nu heller ikke man kan
> udlede af mit indlæg

Manden har været i medierne fordi han har vundet. Hvis ikke han havde vundet
havde vi aldrig set noget til ham, og så havde kvinderne ikke vidst, at han
eksisterede. Når folk indgår forhold forholder de sig til hele personen, her
under personens evne til at bidrage til husholdningen. Hvor meget personens
uddannelse/job/økonomi betyder er nok individuelt, men de fleste kvinder med
børn ville nok tænke en ekstra gang inden de overvejede ægteskab med en mand
som havde dårlig økonomi.

Kort sagt: jeg mener ikke det er fair at beskylde kvinderne for kun at gå
efter pengene, og jeg syntes ikke det er fair at kalde kvinder for luddere,
bare fordi de *også* ser på mandens evner som brødskaffer. Jeg tvivler på at
der er særligt mange kvinder som i praksis kunne leve med en mande som de
kun valgte pga. pengene, på samme måde som mænd nok bliver lidt trætte af en
kvinde, som de kun valgte pga. størrelsen på hendes bryster.

- Corax



Martin Johansen [600~ (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-10-04 17:08

Corax skrev:

> luddere, bare fordi de *også* ser på mandens evner som brødskaffer. Jeg
> tvivler på at der er særligt mange kvinder som i praksis kunne leve med
> en mande som de kun valgte pga. pengene, på samme måde som mænd nok
> bliver lidt trætte af en kvinde, som de kun valgte pga. størrelsen på
> hendes bryster.

Den slags mænd og kvinder overlever ved at have noget ved siden af i det
skjulte.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
http://www.spreadfirefox.com - Get Firefox!


Jimmy (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 03-10-04 14:36

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
news:cjotk3$lts$1@news.net.uni-c.dk...
> KLIP
>> Hvordan afgører du om kvinden har "modtaget betaling"? Er alle gifte
>> kvinder luddere, eller er der en måde at afgøre det på?
>
> Nu tror jeg det er de færreste gifte kvinder som har skrevet og
> tilbudt deres mand ægteskab som følge af en lottogevinst. Og svaret er
> nej, man er ikke luder fordi man er gift .. det synes jeg nu heller
> ikke man kan udlede af mit indlæg

Det ved jeg nu ikke rigtigt.
Jeg kendte engang en gut, som havde foræret sin kone en minkpels, hvorpå
hun kvitterede med et blowjob.
Nogle kvinder lukker for det varme vand, hvis de ikke får den gave de
har ønsket sig.

/J.



DB (04-10-2004)
Kommentar
Fra : DB


Dato : 04-10-04 13:29

"Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
news:41600028$0$222

> Det ved jeg nu ikke rigtigt.
> Jeg kendte engang en gut, som havde foræret sin kone en minkpels, hvorpå
> hun kvitterede med et blowjob.
> Nogle kvinder lukker for det varme vand, hvis de ikke får den gave de
> har ønsket sig.

Det lyder fuldstændig vanvittigt.... no wonder hvis nogen par har seksuelle
problemer. Umiddelbart ville jeg ikke tro på det, har ihvertfald aldrig hørt
om/kendt nogen der ville gøre sådan.

DB



Jimmy (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 03-10-04 14:33

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse
news:415ff4bb$0$203$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
> news:cjophe$jcg$1@news.net.uni-c.dk...

>> Øøøhhhh .. måske har du aldrig hørt om begrebet prostitueret ??? Dem
>> har vi ellers mange af her i Danmark .. senest afrikanske piger som
>> bor på asylcenter mellem knaldene !
>> En pige som modtager betaling for sex er pr. definition en
>> prostitueret, så er beløbet størrelse eller betalingens art
>> ligegyldig. Om han betaler med ægteskab eller en del af stakaterne er
>> da inderligt ligegyldigt ..
>
> Hvordan afgører du om kvinden har "modtaget betaling"? Er alle gifte
> kvinder luddere, eller er der en måde at afgøre det på?
>
> - Corax (som aldrig ville turde modtage en gratis drink fra Per)

Kommer vel an på, om du er af han- eller hunkøn. ;)



nusle nuslesen (04-10-2004)
Kommentar
Fra : nusle nuslesen


Dato : 04-10-04 16:11


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0410012331.45868485@posting.google.com...

Hej,

Så lykkedes det igen at udstille, hvorfor der er så mange singler og
fraskilte i dk.

Når man møder det andet køn med en indstilling som den en del i denne tråd
har givet udtryk for - så er det givet at resultatet må blive derefter.

Det er uværdigt for den der taler, at tale grimt om andre.

Hvis man optræder uværdigt, kan man ikke føler sig værdig til en andens
oprigtige kærlighed.

mange hilsner



John Sahl (04-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 04-10-04 18:52

nusle nuslesen wrote:
> Når man møder det andet køn med en indstilling som den en del i denne
> tråd har givet udtryk for - så er det givet at resultatet må blive
> derefter.

Så du mener ikke de kvinder, der efter at have læst om
mandens 6 millioner kroner nærmest kaster sig i grams
for ham, er ludere? Billige kan man vel ikke kalde dem,
beløbet taget i betragtning.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



nusle nuslesen (04-10-2004)
Kommentar
Fra : nusle nuslesen


Dato : 04-10-04 19:41


"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:cjs2ku$bo0$1@news.cybercity.dk...

Hej,

> Så du mener ikke de kvinder, der efter at have læst om
> mandens 6 millioner kroner nærmest kaster sig i grams
> for ham, er ludere? Billige kan man vel ikke kalde dem,
> beløbet taget i betragtning.

Som du kan se af tråden, holder deltagerne sig ikke til at debattere disse
kvinder.

Hvad jeg synes om de kvinder der vælger at kontakte en mand, efter han har
vundet nogle penge og er trådt frem i medierne - er irrelevant. Ligesom det
er irrelevant hvad jeg måtte mene om en mand der vælger at profilere sig i
medierne, så denne mulighed overhovedet opstår.

Det jeg tager op, er den holdning til det andet køn der træder frem i denne
tråd.

mange hilsner



PerX ... (06-10-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 06-10-04 01:53

In article <416167f5$0$294$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nuslepige@hotmail.com says...
> Hvis man optræder uværdigt, kan man ikke føler sig værdig til en andens
> oprigtige kærlighed.

Så det eneste værdige er at være blåøjet.


nusle nuslesen (06-10-2004)
Kommentar
Fra : nusle nuslesen


Dato : 06-10-04 17:28


"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1bcd60722dcfd3ec98ae15@nntp2.usenetserver.com...

Hej,

> Så det eneste værdige er at være blåøjet.

Det kan også sige på en anden meget direkte måde:

Nogle mænd slår ihjel - men det betyder ikke, at "sådan er mænd".

Er det blåøjet at mene?

mange hilsner



Thunderbird [7100] (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 04-10-04 19:16

On 2 Oct 2004 00:31:51 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Kvinder er nogle pengegriske sataner....
>
>og så tror udbollede (pengegriske) 3 børns kvinder at han gider at
>have noget med dem at gøre....
>
>Lottomillionæren Claus Mathiesen i Slagelse modtager næsten dagligt
>breve fra giftelystne kvinder over hele landet, som pludselig er
>stærkt interesseret i at lære den 38-årige ungkarl nærmere at kende.
>
>Enlige mødre med to-tre børn
>- De fleste breve er fra enlige mødre med to-tre børn. Det er slet
>ikke mig. Hvis jeg skal have børn, vil jer gerne selv være med til at
>lave dem. Jeg er også sikker om, at alle henvendelser gælder mine
>millioner og ikke min person, siger Claus Mathiesen til Ekstra Bladet.
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=264946

Vandt jeg penge i Lotto var fandme ikke en eneste levende sjæl der
skulle få det at vide, andet end den absolut nærmeste familie, som så
også ville få lidt af pengene.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Andropov (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-10-04 19:18

John Sahl skrev:

> Når man møder det andet køn med en indstilling som den en del i denne
> tråd har givet udtryk for - så er det givet at resultatet må blive
> derefter.

>Så du mener ikke de kvinder, der efter at have læst om
>mandens 6 millioner kroner nærmest kaster sig i grams
>for ham, er ludere? Billige kan man vel ikke kalde dem,
>beløbet taget i betragtning.

Efterhånden har man det indtryk af Nusle at hun mener at ligegyldigt
hvad kvinder gør så kan det ikke være forkert...
I en sådan konference som denne her går man vel ikke på scorejagt.
Derfor kan man også skrive hvad man mener uden at blive vraget af en
kvinde.
Ude i virkeligheden er kvinder måske ikke vant til man diskuterer så
skarpt.
Ude i virkeligheden holder mange mænd nok ofte nogle meninger tilbage
om kvinder uanset set om de ved at de har ret fordi at de ved at det
ikke er så taktisk klogt hvis man skal have succes med det andet køn.

John Sahl (04-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 04-10-04 19:34

Andropov wrote:
> Efterhånden har man det indtryk af Nusle at hun mener at ligegyldigt
> hvad kvinder gør så kan det ikke være forkert...

Det må stå for din egen retning, jeg mener ikke at jeg
nogensinde har kunnet læse noget sådant ud fra hendes
udtalelser.

> I en sådan konference som denne her går man vel ikke på scorejagt.

Nogen gør.

> Derfor kan man også skrive hvad man mener uden at blive vraget af en
> kvinde.

Der er nu ikke noget farligt i det. Og bliver man vraget
for sine holdninger er det da også inderligt ligegyldigt,
for ens holdninger bør man da ikke sælge ud af.

> Ude i virkeligheden er kvinder måske ikke vant til man diskuterer så
> skarpt.

Nusle er ikke nogen sart lille viol, så lige på det punkt
mht. hende tager du grueligt fejl.

> Ude i virkeligheden holder mange mænd nok ofte nogle meninger tilbage
> om kvinder uanset set om de ved at de har ret fordi at de ved at det
> ikke er så taktisk klogt hvis man skal have succes med det andet køn.

Så er det ikke den virkelighed jeg deltager i. Spil med
åbne kort, det er det eneste der dur.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Thunderbird [7100] (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 04-10-04 20:16

On Mon, 4 Oct 2004 20:34:17 +0200, "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk>
wrote:

>Andropov wrote:
>> Efterhånden har man det indtryk af Nusle at hun mener at ligegyldigt
>> hvad kvinder gør så kan det ikke være forkert...
>
>Det må stå for din egen retning, jeg mener ikke at jeg
>nogensinde har kunnet læse noget sådant ud fra hendes
>udtalelser.
>
>> I en sådan konference som denne her går man vel ikke på scorejagt.
>
>Nogen gør.
>
>> Derfor kan man også skrive hvad man mener uden at blive vraget af en
>> kvinde.
>
>Der er nu ikke noget farligt i det. Og bliver man vraget
>for sine holdninger er det da også inderligt ligegyldigt,
>for ens holdninger bør man da ikke sælge ud af.
>
>> Ude i virkeligheden er kvinder måske ikke vant til man diskuterer så
>> skarpt.
>
>Nusle er ikke nogen sart lille viol, så lige på det punkt
>mht. hende tager du grueligt fejl.
>
>> Ude i virkeligheden holder mange mænd nok ofte nogle meninger tilbage
>> om kvinder uanset set om de ved at de har ret fordi at de ved at det
>> ikke er så taktisk klogt hvis man skal have succes med det andet køn.
>
>Så er det ikke den virkelighed jeg deltager i. Spil med
>åbne kort, det er det eneste der dur.

Kan ikke være mere enig til det hele !
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 21:23

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0410041018.647e47c1@posting.google.com...

> Efterhånden har man det indtryk af Nusle at hun mener at ligegyldigt
> hvad kvinder gør så kan det ikke være forkert...

Nu ved jeg efterhånden hvad I ("Andropov" og "Nusle") står for, og jeg kan
roligt konstatere, at på nogle punkter bliver I aldrig enige - og det er
heller ikke meningen at man skal blive enige. Vi har alle vore standpunkter,
og det skal man respektere.

> I en sådan konference som denne her går man vel ikke på scorejagt.
> Derfor kan man også skrive hvad man mener uden at blive vraget af en
> kvinde.
> Ude i virkeligheden er kvinder måske ikke vant til man diskuterer så
> skarpt.

Nu er "Nusle" en af de få kvinder her som kan tåle noget røg.
Nu kender jeg ikke din virkelighed, men jeg har haft de bedste diskussioner
netop med kvinder.

> Ude i virkeligheden holder mange mænd nok ofte nogle meninger tilbage
> om kvinder uanset set om de ved at de har ret fordi at de ved at det
> ikke er så taktisk klogt hvis man skal have succes med det andet køn.

Det har jeg så ikke nogen erfaringer med... ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Andropov (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 07-10-04 08:50

Anita skrev:

>> Og hvad skal vi så iøvrigt stille op med alle de mænd der gifter
sig
>> nedad......
>
> Kvinderne suger sig vel til dem så de ikke kan undgå dem :)

>Ja for alle ved jo at mænd ikke har nogen fri vilje og at kvinder
>udelukkende lever for at snørre mænd, ikke sandt?

Ind imellem kan mænds nederste hovede vel blive fristet så det øverste
hovede mister sin fri vilje :)

Anita (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 07-10-04 14:43

Andropov wrote:
> Ind imellem kan mænds nederste hovede vel blive fristet så det øverste
> hovede mister sin fri vilje :)

Og det er kvinders skyld?

Anita



Christina (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 07-10-04 15:14

Anita wrote:
> Andropov wrote:
>> Ind imellem kan mænds nederste hovede vel blive fristet så det
>> øverste hovede mister sin fri vilje :)
>
> Og det er kvinders skyld?
>
> Anita

Næ, det siger bare mere om manden, end om pikken ;)



Anita (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 07-10-04 16:18

Christina wrote:
> Anita wrote:
>> Andropov wrote:
>>> Ind imellem kan mænds nederste hovede vel blive fristet så det
>>> øverste hovede mister sin fri vilje :)
>>
>> Og det er kvinders skyld?
>>
>> Anita
>
> Næ, det siger bare mere om manden, end om pikken ;)

Jeg prøvede bare desperat at få Andropov til at nå frem til dén erkendelse,
at mænd selv er ansvarlige for deres liv og hvordan de vælger at leve det.
At de har en pik er ingen undskyldning.

Men det lykkedes vist ikke.

Venligst Anita



Christina (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 07-10-04 21:24

Anita wrote:
> Christina wrote:
>> Anita wrote:
>>> Andropov wrote:
>>>> Ind imellem kan mænds nederste hovede vel blive fristet så det
>>>> øverste hovede mister sin fri vilje :)
>>>
>>> Og det er kvinders skyld?
>>>
>>> Anita
>>
>> Næ, det siger bare mere om manden, end om pikken ;)
>
> Jeg prøvede bare desperat at få Andropov til at nå frem til dén
> erkendelse, at mænd selv er ansvarlige for deres liv og hvordan de
> vælger at leve det. At de har en pik er ingen undskyldning.
>
> Men det lykkedes vist ikke.
>
> Venligst Anita

Selverkendelse kan være en svær ting..... ;)



Anita (07-10-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 07-10-04 21:55

Christina wrote:

> Selverkendelse kan være en svær ting..... ;)

Indeed.

Men jeg kender det jo selv. Jeg har også så pokkers svært ved at rette mine
egne fejl - eksempelvis i skriftligt arbejde. Det er meget lettere at se
andres stavebøffer, grammatikbøffer m.v.

Venligst Anita



Christina (08-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 08-10-04 09:52

Anita wrote:
> Christina wrote:
>
>> Selverkendelse kan være en svær ting..... ;)
>
> Indeed.
>
> Men jeg kender det jo selv. Jeg har også så pokkers svært ved at
> rette mine egne fejl - eksempelvis i skriftligt arbejde. Det er meget
> lettere at se andres stavebøffer, grammatikbøffer m.v.
>
> Venligst Anita

Ja, det er altid nemmere at se andres fejl ligemeget hvad det er - end ens
egne....egentlig mærkeligt, ik?



Anita (08-10-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 08-10-04 12:13

Christina wrote:
> Ja, det er altid nemmere at se andres fejl ligemeget hvad det er -
> end ens egne....egentlig mærkeligt, ik?

Nej, det synes jeg ikke. Man går jo og vænner sig til sine egne særheder og
skøre ideer. Derfor ser man let når andre gør noget anderledes end én selv.
Mens man synes at ens egne særheder er helt normale. (Let overdrevet).

Venligst Anita




Christina (08-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 08-10-04 12:11

Anita wrote:
> Christina wrote:
>> Ja, det er altid nemmere at se andres fejl ligemeget hvad det er -
>> end ens egne....egentlig mærkeligt, ik?
>
> Nej, det synes jeg ikke. Man går jo og vænner sig til sine egne
> særheder og skøre ideer. Derfor ser man let når andre gør noget
> anderledes end én selv. Mens man synes at ens egne særheder er helt
> normale. (Let overdrevet).
>
> Venligst Anita

Ja det er klart *g*



Frontier (08-10-2004)
Kommentar
Fra : Frontier


Dato : 08-10-04 16:22

Hejsa :)

>Men jeg kender det jo selv. Jeg har også så pokkers svært ved at rette mine
>egne fejl - eksempelvis i skriftligt arbejde. Det er meget lettere at se
>andres stavebøffer, grammatikbøffer m.v.

Gælder det ikke begge køn?

Det siges at livet leves forlæns og læres baglæns. Men det betyder
ikke at man ikke behøver tænke sig om FØREND man læner sig forover

Mvh,
Klaus J.

Christina (08-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 08-10-04 17:10

Frontier wrote:
> Hejsa :)
>
>> Men jeg kender det jo selv. Jeg har også så pokkers svært ved at
>> rette mine egne fejl - eksempelvis i skriftligt arbejde. Det er
>> meget lettere at se andres stavebøffer, grammatikbøffer m.v.
>
> Gælder det ikke begge køn?

Sæ'fø'li ;)



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste