/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
S/M-gruppe
Fra : Rex


Dato : 01-10-04 22:46

Hejsa
jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
til nogen.

Hilsen Rex

 
 
 
Lars Wagner Hansen (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Lars Wagner Hansen


Dato : 01-10-04 23:00

"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:rujrl05a4a45bu7sd0uquklqdapvpumvrq@4ax.com...
> Hejsa

Hej Rex

> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
> en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
> til nogen.

Hvad med her? Det falder i det mindste inden for gruppens fundats.

Lars



En kvinde (02-10-2004)
Kommentar
Fra : En kvinde


Dato : 02-10-04 00:42


> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
> en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
> til nogen.

Kære Rex

Der findes flere muligheder. Du kan gå på www.sm-debatten.dk eller på
http://debat.svirp.dk/index.asp Du kan også gå på SMils hjemmeside, den
hedder www.sado.dk eller på www.SMCopenhagen.dk

Rigtig god fornøjelse.



Knud Gert Ellentoft (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-10-04 00:57

En kvinde skrev:

>Der findes flere muligheder.

Ja, men hvorfor ikke her?

Det kunne da være spændende.
--
Knud, som er bøsse og masochist.
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

En kvinde (02-10-2004)
Kommentar
Fra : En kvinde


Dato : 02-10-04 09:49


>
> Ja, men hvorfor ikke her?

Jamen Knud.... han søgte en dessideret SM gruppe - derfor



Ulvir (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 02-10-04 10:31

En kvinde wrote:
>> Ja, men hvorfor ikke her?
>
> Jamen Knud.... han søgte en dessideret SM gruppe - derfor

Det gjorde han ikke. Han søgte en gruppe hvor man kan snakke om S/M. Det
kan man i dk.snak.seksualitet.



PerX ... (02-10-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 02-10-04 13:25

In article <415e7557$0$222$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...
> En kvinde wrote:
> >> Ja, men hvorfor ikke her?
> >
> > Jamen Knud.... han søgte en dessideret SM gruppe - derfor
>
> Det gjorde han ikke. Han søgte en gruppe hvor man kan snakke om S/M. Det
> kan man i dk.snak.seksualitet.

Yep, i rigtig newsnet grupper - ikke de der skod websider :)


Rex (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 02-10-04 14:59

On Sat, 2 Oct 2004 01:42:27 +0200, "En kvinde" <enkvinde@hotmail.com>
wrote:

>
>> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
>> en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
>> til nogen.
>
>Kære Rex
>
>Der findes flere muligheder. Du kan gå på www.sm-debatten.dk eller på
>http://debat.svirp.dk/index.asp Du kan også gå på SMils hjemmeside, den
>hedder www.sado.dk eller på www.SMCopenhagen.dk
>
>Rigtig god fornøjelse.
>


Takker Kvinde for dit svar, der kommer du måske sellv.

Knus Rex

Rex (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 02-10-04 18:45

On Fri, 01 Oct 2004 23:46:22 +0200, Rex <sjrex@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
>en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
>til nogen.
>
>Hilsen Rex


Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
den slags hvorfor mon... ???

Knud Gert Ellentoft (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-10-04 19:47

Rex skrev:

>Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
>som hun ville.....

Uanset om man er hetero, bøsse eller bi, så er det tilsyneladende
væsentlig vanskeligere at finde en sadist end det er at finde en
masochist.

Der, hvor jeg prøver, på en gaydatingside, får jeg væsentlig
flere tilbud om nogen, der ønsker at være slave end nogen, der
vil være S.
--
Knud
Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Christina (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 03-10-04 09:51

Rex wrote:
> On Fri, 01 Oct 2004 23:46:22 +0200, Rex <sjrex@hotmail.com> wrote:
>
>> Hejsa
>> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
>> en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
>> til nogen.
>>
>> Hilsen Rex
>
>
> Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
> som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
> den slags hvorfor mon... ???

Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok Jeg har
fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv, dvs. altså ikke
fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde at jeg
afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt underligt med
fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål, at bruge/udnytte dem
til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en anden ting er at de for mig
var fremmede, og det giver mig en, synes jeg selv, meget normal følelse af
utryghed, for man ved jo ikke hvem de er, eller hvad de kan finde på osv.
Kvinden var i et forhold, og det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres fælles liv
på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde på
det...



Rex (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 03-10-04 15:12

On Sun, 3 Oct 2004 10:51:19 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>Rex wrote:
>> On Fri, 01 Oct 2004 23:46:22 +0200, Rex <sjrex@hotmail.com> wrote:
>>
>>> Hejsa
>>> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det fylder
>>> en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen steder, kender i
>>> til nogen.
>>>
>>> Hilsen Rex
>>
>>
>> Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
>> som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
>> den slags hvorfor mon... ???
>
>Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok Jeg har
>fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv, dvs. altså ikke
>fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde at jeg
>afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt underligt med
>fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål, at bruge/udnytte dem
>til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en anden ting er at de for mig
>var fremmede, og det giver mig en, synes jeg selv, meget normal følelse af
>utryghed, for man ved jo ikke hvem de er, eller hvad de kan finde på osv.
>Kvinden var i et forhold, og det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
>bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres fælles liv
>på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde på
>det...
>

Hmmm ja jeg må da indrømme at du måtte da gerne bruge mig til det
samme... *SF*
Og ja det er ret lækkert.

Knus
Rex

Christina (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 03-10-04 23:05

Rex wrote:
> On Sun, 3 Oct 2004 10:51:19 +0200, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> wrote:
>
>> Rex wrote:
>>> On Fri, 01 Oct 2004 23:46:22 +0200, Rex <sjrex@hotmail.com> wrote:
>>>
>>>> Hejsa
>>>> jeg har søgt efter en gruppe hvor vi kan snakke om S/M da det
>>>> fylder en stor del af mit liv, men kan ikke finde det nogen
>>>> steder, kender i til nogen.
>>>>
>>>> Hilsen Rex
>>>
>>>
>>> Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
>>> som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
>>> den slags hvorfor mon... ???
>>
>> Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok
>> Jeg har fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv,
>> dvs. altså ikke fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde)
>> Det der gjorde at jeg afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det
>> virkede lidt underligt med fremmede mennesker i mit hjem med det
>> eneste formål, at bruge/udnytte dem til sex. En ting er følelsen af
>> udnyttelse, en anden ting er at de for mig var fremmede, og det
>> giver mig en, synes jeg selv, meget normal følelse af utryghed, for
>> man ved jo ikke hvem de er, eller hvad de kan finde på osv. Kvinden
>> var i et forhold, og det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
>> bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres
>> fælles liv på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke
>> rigtig tænde på det...
>>
>
> Hmmm ja jeg må da indrømme at du måtte da gerne bruge mig til det
> samme... *SF*
> Og ja det er ret lækkert.
>
> Knus
> Rex

*g* joh i fantasien kan jeg da godt se det lækre i det, men derfra og til
virkeligheden, der er for mig alligevel et stort spring... men jeg synes det
kunne være interessant at høre, hvad det er der tænder fra slavepartens side
af?



Peter Knutsen (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 04-10-04 18:08


Christina wrote:
> *g* joh i fantasien kan jeg da godt se det lækre i det, men derfra og til
> virkeligheden, der er for mig alligevel et stort spring... men jeg synes det
> kunne være interessant at høre, hvad det er der tænder fra slavepartens side
> af?

Uden at have prøvet den side af tingene, så får en m-person
jo masser af opmærksomhed. S-personens adfærd over for
m-personen kan se utroligt nedladende ud, for
udenforstående, men i virkeligheden handler det jo om at
S-personen bruger en hulens masse tid og energi på
m-personen, hvilket er noget af et ego-løft.

Af samme grund skal man heller ikke gå med til at dominere
på folk som man ikke tænder på. De skal have egenskaber, som
gør at det er besværet værd.

(En S-person får naturligvis også et ego-løft, af at et
andet menneske, mens vedkommende er ved sine fulde fem,
giver sig selv i S-personens magt)

En anden del af m-personens oplevelse af muligheden for,
midlertidigt (eller hele tiden hvis man leger 24/7!) at
besøge en tilstand med barnlig ansvarsfrihed. Det værste der
kan ske er at man bliver spanket, og uanset hvilken straf
man får så er man tilgivet bag efter (i teorien. I praksisk
kan grove overtrædelser, såsom utroskab, naturligvis godt
ødelægge et D/s-forhold). Det giver mulighed for at slappe
af på en måde som aldrig forekommer i vaniljefarvede
forhold. S-personer slapper også af, bare på en lidt anden
måde. Hele tricket er at man opbygger en kontekst som gør at
man ved hvor man har hinanden.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Christina (05-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 05-10-04 10:27

Peter Knutsen wrote:
> Christina wrote:
>> *g* joh i fantasien kan jeg da godt se det lækre i det, men derfra
>> og til virkeligheden, der er for mig alligevel et stort spring...
>> men jeg synes det kunne være interessant at høre, hvad det er der
>> tænder fra slavepartens side af?
>
> Uden at have prøvet den side af tingene, så får en m-person
> jo masser af opmærksomhed. S-personens adfærd over for
> m-personen kan se utroligt nedladende ud, for
> udenforstående, men i virkeligheden handler det jo om at
> S-personen bruger en hulens masse tid og energi på
> m-personen, hvilket er noget af et ego-løft.
>
> Af samme grund skal man heller ikke gå med til at dominere
> på folk som man ikke tænder på. De skal have egenskaber, som
> gør at det er besværet værd.
>
> (En S-person får naturligvis også et ego-løft, af at et
> andet menneske, mens vedkommende er ved sine fulde fem,
> giver sig selv i S-personens magt)
>
> En anden del af m-personens oplevelse af muligheden for,
> midlertidigt (eller hele tiden hvis man leger 24/7!) at
> besøge en tilstand med barnlig ansvarsfrihed. Det værste der
> kan ske er at man bliver spanket, og uanset hvilken straf
> man får så er man tilgivet bag efter (i teorien. I praksisk
> kan grove overtrædelser, såsom utroskab, naturligvis godt
> ødelægge et D/s-forhold). Det giver mulighed for at slappe
> af på en måde som aldrig forekommer i vaniljefarvede
> forhold. S-personer slapper også af, bare på en lidt anden
> måde. Hele tricket er at man opbygger en kontekst som gør at
> man ved hvor man har hinanden.

Tak for buddet/dine betragtninger....er der nogle slaver der vil uddybe? :)



Paul (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-10-04 17:07

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:415fbdeb$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok

OK, så det tiltaler dig?

> Jeg har fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv, dvs.
> altså ikke
> fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde at jeg
> afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt underligt med
> fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål, at bruge/udnytte dem
> til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en anden ting er at de for mig
> var fremmede, og det giver mig en, synes jeg selv, meget normal følelse af
> utryghed, for man ved jo ikke hvem de er, eller hvad de kan finde på osv.
> Kvinden var i et forhold, og det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at
> jeg
> bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres fælles
> liv
> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde på
> det...

Jamen, hvad VILLE så tænde dig?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Ulvir (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 03-10-04 17:16

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>> på det...
>
> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?

news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?



Paul (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-10-04 17:23

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:416025ed$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Paul wrote:
>> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>
>>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>>> på det...
>>
>> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>
> news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?

Godt jeg ikke hedder Georg, så måtte jeg bare jage et spyd igennem... ;~)

Jeg synes generelt tatoveringer er utroligt ulækre, uanset hvor store/små de
er og hvor de sidder.
De er for mennesker, som ringeagter sin krops naturlige udseende og på linje
med andre kropsmodifikationer såsom transplantationer og lignende.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Samsara (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 03-10-04 20:29


"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
news:RHV7d.2177$mv1.1324@news.get2net.dk...
>
> Jeg synes generelt tatoveringer er utroligt ulækre, uanset hvor store/små
de
> er og hvor de sidder.
> De er for mennesker, som ringeagter sin krops naturlige udseende og på
linje
> med andre kropsmodifikationer såsom transplantationer og lignende.
> --
> M.v.h.
>
> Paul

Din mening hverken kan eller vil jeg gøre noget ved, men dit postulat vil
jeg anfægte.

Jeg har selv en tatovering og jeg ringeagter bestemt ikke min krop !

Venligst
Samsara



Ulvir (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 03-10-04 20:34

Paul wrote:

> Jeg synes generelt tatoveringer er utroligt ulækre, uanset hvor
> store/små de er og hvor de sidder.
> De er for mennesker, som ringeagter sin krops naturlige udseende og
> på linje med andre kropsmodifikationer såsom transplantationer og
> lignende.

Mener du hermed at nyretransplantationer ol. er utroligt ulækre?



Paul (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-10-04 20:40

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41605438$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Paul wrote:
>
>> Jeg synes generelt tatoveringer er utroligt ulækre, uanset hvor
>> store/små de er og hvor de sidder.
>> De er for mennesker, som ringeagter sin krops naturlige udseende og
>> på linje med andre kropsmodifikationer såsom transplantationer og
>> lignende.
>
> Mener du hermed at nyretransplantationer ol. er utroligt ulækre?

Mener du en nyretransplantation er en kropsmodifikation?

"Kropsmodifikation" er et begreb, som blandt andet omfatter tatovering,
piercing, botox behandlinger og andre skønhedsoperationer, som blandt andet
indoperation af saltvandsopløsninger i diverse kønsdele, hvilket udgør det
for en transplantation (trans = overføre, plantere = indføre/indoperere).

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Ulvir (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 03-10-04 22:28

Paul wrote:
> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:41605438$0$308$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Paul wrote:
>>
>>> Jeg synes generelt tatoveringer er utroligt ulækre, uanset hvor
>>> store/små de er og hvor de sidder.
>>> De er for mennesker, som ringeagter sin krops naturlige udseende og
>>> på linje med andre kropsmodifikationer såsom transplantationer og
>>> lignende.
>>
>> Mener du hermed at nyretransplantationer ol. er utroligt ulækre?
>
> Mener du en nyretransplantation er en kropsmodifikation?
>
> "Kropsmodifikation" er et begreb, som blandt andet omfatter
> tatovering, piercing, botox behandlinger og andre
> skønhedsoperationer, som blandt andet indoperation af
> saltvandsopløsninger i diverse kønsdele, hvilket udgør det for en
> transplantation (trans = overføre, plantere = indføre/indoperere).

Nej nej, du!

En transplantation (I medicinsk/kirurgisk betydning) er overførelse af væv
frav patientens egen krop, eller en andens krop, til et sted på modtagerens
krop.

"Transplantation - The grafting of tissues taken from the patients own body,
or from another." (Dorland's Medical Dictionary)

Mvh- Ulvir.



Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 00:20

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41606ef0$0$265$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>>> Mener du hermed at nyretransplantationer ol. er utroligt ulækre?
>>
>> Mener du en nyretransplantation er en kropsmodifikation?
>>
>> "Kropsmodifikation" er et begreb, som blandt andet omfatter
>> tatovering, piercing, botox behandlinger og andre
>> skønhedsoperationer, som blandt andet indoperation af
>> saltvandsopløsninger i diverse kønsdele, hvilket udgør det for en
>> transplantation (trans = overføre, plantere = indføre/indoperere).
>
> Nej nej, du!
>
> En transplantation (I medicinsk/kirurgisk betydning) er overførelse af væv
> frav patientens egen krop, eller en andens krop, til et sted på
> modtagerens
> krop.
>
> "Transplantation - The grafting of tissues taken from the patients own
> body,
> or from another." (Dorland's Medical Dictionary)

Efter at have konsulteret min kopi af Politikens Dansk Ordbog - så må jeg
give dig ret. )

Så jeg omformulerer mig således:

"Kropsmodifikation" er et begreb, som blandt andet omfatter tatovering,
piercing, botox behandlinger og andre skønhedsoperationer, som blandt andet
indoperation af saltvandsopløsninger i diverse kønsdele.

;~)


--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 03-10-04 23:08

Ulvir wrote:
> Paul wrote:
>> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>
>>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>>> på det...
>>
>> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>
> news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?

Det er da ok frækt, men damn, det må have gjort nas...*g*



PerX ... (05-10-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 05-10-04 15:02

In article <41607892$0$307$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...
> Ulvir wrote:
> > Paul wrote:
> >> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> >
> >>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
> >>> på det...
> >>
> >> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
> >
> > news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?
>
> Det er da ok frækt, men damn, det må have gjort nas...*g*

Hvad hvad?! (Kan ikke se beskeden :)


PerX ... (05-10-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 05-10-04 15:00

In article <416025ed$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...
> Paul wrote:
> > "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>
> >> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
> >> på det...
> >
> > Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>
> news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?

Google siger der ikke findes en artikel med det id?


Paul (05-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 05-10-04 16:22

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1bccc76463764db898ae12@nntp2.usenetserver.com...
> In article <416025ed$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> augustus@mail.dk says...
>> Paul wrote:
>> > "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>>
>> >> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>> >> på det...
>> >
>> > Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>>
>> news:BPt7d.33$e25.24@news.get2net.dk måske?
>
> Google siger der ikke findes en artikel med det id?


Det er et billed attachment fra en anden gruppe.
Billedet viser et erigeret lem, som er tatoveret som en drage (hele lemmet
samt omkring roden).

*av*

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 03-10-04 23:07

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:415fbdeb$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok
>
> OK, så det tiltaler dig?
>
>> Jeg har fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv,
>> dvs. altså ikke
>> fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde
>> at jeg afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt
>> underligt med fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål,
>> at bruge/udnytte dem til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en
>> anden ting er at de for mig var fremmede, og det giver mig en, synes
>> jeg selv, meget normal følelse af utryghed, for man ved jo ikke hvem
>> de er, eller hvad de kan finde på osv. Kvinden var i et forhold, og
>> det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
>> bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres
>> fælles liv
>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>> på det...
>
> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?

heh...godt spørgsmål ;).....det ville hjælpe en del på det, at kende
personen først og fremmest....det er nok den del der halter hos mig...



Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 00:26

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:41607869$0$225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>>> Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok
>>
>> OK, så det tiltaler dig?
>>
>>> Jeg har fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv,
>>> dvs. altså ikke
>>> fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde
>>> at jeg afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt
>>> underligt med fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål,
>>> at bruge/udnytte dem til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en
>>> anden ting er at de for mig var fremmede, og det giver mig en, synes
>>> jeg selv, meget normal følelse af utryghed, for man ved jo ikke hvem
>>> de er, eller hvad de kan finde på osv. Kvinden var i et forhold, og
>>> det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
>>> bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres
>>> fælles liv
>>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>>> på det...
>>
>> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>
> heh...godt spørgsmål ;).....det ville hjælpe en del på det, at kende
> personen først og fremmest....det er nok den del der halter hos mig...

Har jeg ret i du ikke rigtig ved om du er dominant eller submissiv?
Ellers ville du vel kunne svare mere direkte på et forholdsvis simpelt
spørgsmål? )

Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3 forskellige
personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....

Lad os nu lige lege et øjeblik, at det er en person du kender, som tilbyder
at være seksuelt submissiv.
Ville du tænde på det?

Bare nysgerrig... )

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 04-10-04 10:04

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:41607869$0$225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>>> Tja, godt spørgsmål, for umiddelbart virker det jo lækkert nok
>>>
>>> OK, så det tiltaler dig?
>>>
>>>> Jeg har fået tilbudt sexslaver 3 gange i mit ret så uskyldig liv,
>>>> dvs. altså ikke
>>>> fordi jeg "kommer i de miljøer" (2 mænd og 1 kvinde) Det der gjorde
>>>> at jeg afslog alle 3, var b.la. at jeg syntes det virkede lidt
>>>> underligt med fremmede mennesker i mit hjem med det eneste formål,
>>>> at bruge/udnytte dem til sex. En ting er følelsen af udnyttelse, en
>>>> anden ting er at de for mig var fremmede, og det giver mig en,
>>>> synes jeg selv, meget normal følelse af utryghed, for man ved jo
>>>> ikke hvem de er, eller hvad de kan finde på osv. Kvinden var i et
>>>> forhold, og det virkede endnu mere mærkeligt på mig, at jeg
>>>> bare skulle ringe efter hende når som helst og bryde ind i deres
>>>> fælles liv
>>>> på den måde...måske er jeg snerpet, men jeg kunne ikke rigtig tænde
>>>> på det...
>>>
>>> Jamen, hvad VILLE så tænde dig?
>>
>> heh...godt spørgsmål ;).....det ville hjælpe en del på det, at kende
>> personen først og fremmest....det er nok den del der halter hos
>> mig...
>
> Har jeg ret i du ikke rigtig ved om du er dominant eller submissiv?
> Ellers ville du vel kunne svare mere direkte på et forholdsvis simpelt
> spørgsmål? )

Jeg ved godt hvad jeg er til, men det er ikke alt jeg har behov for at
fortælle ;)

> Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3
> forskellige personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
> Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....

Næppe opførsel eller rygte da det som sagt har været fremmede, og da jeg
ikke ligefrem ligner en stram matrone gætter jeg på mit labre udseende...*g*

> Lad os nu lige lege et øjeblik, at det er en person du kender, som
> tilbyder at være seksuelt submissiv.
> Ville du tænde på det?
>
> Bare nysgerrig... )

Nej, for jeg har aldrig tændt på casual sex...det jeg mener er, i et forhold
vil det tænde mig, men ikke med fremmede eller blot folk jeg kender
venskabeligt....hvilket jeg har prøvet at få tilbud af også, med andre ting,
som 3 kanter, lesbisk sex osv.







Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 10:56

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:41611279$0$292$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>>> heh...godt spørgsmål ;).....det ville hjælpe en del på det, at kende
>>> personen først og fremmest....det er nok den del der halter hos
>>> mig...
>>
>> Har jeg ret i du ikke rigtig ved om du er dominant eller submissiv?
>> Ellers ville du vel kunne svare mere direkte på et forholdsvis simpelt
>> spørgsmål? )
>
> Jeg ved godt hvad jeg er til, men det er ikke alt jeg har behov for at
> fortælle ;)

Aha, hemmelighedsfuld er hun også... *hehe* ;~)

>> Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3
>> forskellige personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
>> Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....
>
> Næppe opførsel eller rygte da det som sagt har været fremmede, og da jeg
> ikke ligefrem ligner en stram matrone gætter jeg på mit labre
> udseende...*g*

Selvtillid er ikke at kimse af... )

>> Lad os nu lige lege et øjeblik, at det er en person du kender, som
>> tilbyder at være seksuelt submissiv.
>> Ville du tænde på det?
>>
>> Bare nysgerrig... )
>
> Nej, for jeg har aldrig tændt på casual sex...det jeg mener er, i et
> forhold
> vil det tænde mig, men ikke med fremmede eller blot folk jeg kender
> venskabeligt....hvilket jeg har prøvet at få tilbud af også, med andre
> ting,
> som 3 kanter, lesbisk sex osv.

Tror man kan sige du er temmelig normal.
Jeg tror nemlig det er langt de fleste kvinder, som har det som ovenstående.
)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 04-10-04 11:21

Paul wrote:


> Tror man kan sige du er temmelig normal.
> Jeg tror nemlig det er langt de fleste kvinder, som har det som
> ovenstående. )

Ja, problemet er så bare, at finde ud af om det er surt eller sødt *g*



Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 11:37

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:41612469$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>> Tror man kan sige du er temmelig normal.
>> Jeg tror nemlig det er langt de fleste kvinder, som har det som
>> ovenstående. )
>
> Ja, problemet er så bare, at finde ud af om det er surt eller sødt *g*

*hehe* Alene det du skriver ovenstående har allerede gjort det surt, ikke
sandt?

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 04-10-04 16:10

Paul wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:41612469$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>> Tror man kan sige du er temmelig normal.
>>> Jeg tror nemlig det er langt de fleste kvinder, som har det som
>>> ovenstående. )
>>
>> Ja, problemet er så bare, at finde ud af om det er surt eller sødt
>> *g*
>
> *hehe* Alene det du skriver ovenstående har allerede gjort det surt,
> ikke sandt?

For andre jo, men ikke for mig ;)



Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 16:31

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:41616842$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Paul wrote:
>> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
>> news:41612469$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>>>> Tror man kan sige du er temmelig normal.
>>>> Jeg tror nemlig det er langt de fleste kvinder, som har det som
>>>> ovenstående. )
>>>
>>> Ja, problemet er så bare, at finde ud af om det er surt eller sødt
>>> *g*
>>
>> *hehe* Alene det du skriver ovenstående har allerede gjort det surt,
>> ikke sandt?
>
> For andre jo, men ikke for mig ;)


Sådan kan man også vælge at se på det. ;~)

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



PerX ... (05-10-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 05-10-04 15:04

In article <41611279$0$292$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> > Har jeg ret i du ikke rigtig ved om du er dominant eller submissiv?
> > Ellers ville du vel kunne svare mere direkte på et forholdsvis simpelt
> > spørgsmål? )
>
> Jeg ved godt hvad jeg er til, men det er ikke alt jeg har behov for at
> fortælle ;)

Nej, men vi har sådanne kedelig liv at vi har brug for at høre det *g*

> Næppe opførsel eller rygte da det som sagt har været fremmede, og da jeg
> ikke ligefrem ligner en stram matrone gætter jeg på mit labre udseende...*g*

Med billeder. ;)



Christina (05-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 05-10-04 22:08

PerX ... wrote:
> In article <41611279$0$292$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...
>
>>> Har jeg ret i du ikke rigtig ved om du er dominant eller submissiv?
>>> Ellers ville du vel kunne svare mere direkte på et forholdsvis
>>> simpelt spørgsmål? )
>>
>> Jeg ved godt hvad jeg er til, men det er ikke alt jeg har behov for
>> at fortælle ;)
>
> Nej, men vi har sådanne kedelig liv at vi har brug for at høre det *g*

haha, jah joh....gå ned og snak lidt med matas' om det


>> Næppe opførsel eller rygte da det som sagt har været fremmede, og da
>> jeg ikke ligefrem ligner en stram matrone gætter jeg på mit labre
>> udseende...*g*
>
> Med billeder. ;)

*g*



Peter Knutsen (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 04-10-04 18:08


Paul wrote:
> Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3 forskellige
> personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
> Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....

Ikke for at fornærme Christina, men der er en voldsom mangel
på dominerende kvinder. De fleste der bliver domineret af
kvinder - især mænd - betaler kolde kontanter for det, på
timebasis. Derfor kan det have været ren og skær desperation.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Paul (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 04-10-04 21:33

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
news:cjs02s$8pb$3@news.cybercity.dk...

> Paul wrote:
>> Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3 forskellige
>> personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
>> Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....
>
> Ikke for at fornærme Christina, men der er en voldsom mangel på
> dominerende kvinder. De fleste der bliver domineret af kvinder - især
> mænd - betaler kolde kontanter for det, på timebasis. Derfor kan det have
> været ren og skær desperation.

Ah, nu ved jeg ikke rigtig om jeg af ren og skær desperation ville tilbyde
mig selv til en vildt fremmed - selvom det at være submissiv ligger mig
meget fjernt.
Man tilbyder sig vel ikke til en vildt fremmed som "sexobjekt", hvis der
ikke er noget ved den vildt fremmede, som på en eller anden måde tænder én?
Nogle kvinder (og mænd) har en dominerende fremtoning, selvom de måske slet
ikke er det. Ja, hvad ved jeg... det var noget i den retning jeg tænkte da
jeg skrev ovenstående i et tidligere indlæg.


--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Christina (05-10-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 05-10-04 10:25

Peter Knutsen wrote:
> Paul wrote:
>> Hvis jeg var dig, så ville jeg spekulere lidt over, hvorfor 3
>> forskellige personer har tilbudt dig at være submissive overfor dig.
>> Der må vel være en grund til det? Opførsel. Udstråling. Rygte....
>
> Ikke for at fornærme Christina, men der er en voldsom mangel
> på dominerende kvinder. De fleste der bliver domineret af
> kvinder - især mænd - betaler kolde kontanter for det, på
> timebasis. Derfor kan det have været ren og skær desperation.

Jeg er ikke fornærmet :) - det kunne det såmænd godt have været, men jeg
tror det ikke. Jeg har ikke en dominant udstråling, men en venlig,
selvsikker udstråling der fylder meget og skiller sig ud fra mængden (har
lige forhørt mig) *g*



Paul (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-10-04 17:09

"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b5qtl0lout2v2ig6l5lafpnrpepj9070ef@4ax.com...

> Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
> som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
> den slags hvorfor mon... ???

Så vidt jeg forstår fra tidligere indlæg hér i nyhedsgruppen, så er der
antagelig 10 kvinder, som ønsker at dominere andre seksuelt, for hver mand,
som ønsker at dominere andre seksuelt. Så, dine chancer skulle jo egentlig
være relativt gode.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Anni (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Anni


Dato : 03-10-04 17:49

Hey

> Så vidt jeg forstår fra tidligere indlæg hér i nyhedsgruppen, så er der
> antagelig 10 kvinder, som ønsker at dominere andre seksuelt, for hver
> mand, som ønsker at dominere andre seksuelt. Så, dine chancer skulle jo
> egentlig være relativt gode.

Jeg troede det var omvendt... ?!?

Anni



Paul (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-10-04 19:56

"Anni" <adas@molli.cop> skrev i en meddelelse
news:s8mdnXBgVvXtsP3cRVnyvg@giganews.com...


>> Så vidt jeg forstår fra tidligere indlæg hér i nyhedsgruppen, så er der
>> antagelig 10 kvinder, som ønsker at dominere andre seksuelt, for hver
>> mand, som ønsker at dominere andre seksuelt. Så, dine chancer skulle jo
>> egentlig være relativt gode.
>
> Jeg troede det var omvendt... ?!?


Det troede jeg også.

Jeg har forsøgt at finde det indlæg fra sidste år, hvor 'Henning' kommer med
den udtalelse jeg refererede til, desværre forgæves.
Har dog fundet andre indlæg af 'Henning', hvor han omtaler hvor svært mange
mænd har med at forstå begrebet "dominans", hvor en del mænd tror det drejer
sig om vold. Hvis du er interesseret kan jeg finde det frem, eller 'Henning'
har måske selv noget at tilføje? . )

--
M.v.h.

Paul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvor meget sex kan denne e-mail adresse skaffe på et år:
------> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk <------------



Peter Knutsen (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen


Dato : 04-10-04 18:07


Paul wrote:
[almindelig opfattelse af at der er voldsom mangel på
"domianer"]
> Det troede jeg også.
>
> Jeg har forsøgt at finde det indlæg fra sidste år, hvor 'Henning' kommer med
> den udtalelse jeg refererede til, desværre forgæves.
> Har dog fundet andre indlæg af 'Henning', hvor han omtaler hvor svært mange
> mænd har med at forstå begrebet "dominans", hvor en del mænd tror det drejer
> sig om vold. Hvis du er interesseret kan jeg finde det frem, eller 'Henning'

Kvinder har sgu også svært ved at fatte, at det ikke
nødvendigvis handler om voldtægt og sadomasochisme.
Folkeskolens seksualundervisning er tydeligvis mangelfuld.

Ud over sådanne misforståelser, der nemt kan dræbe enhver
mulighed for at etablere kommunikation således at
misforståelserne kan udryddes, så er det også - for begge
køn - svært at dominere. Mænd kan nemt blive for brutale og
ende med at tage m-kvinden for givet på en mildt sagt
uheldig måde. Og kvinder har sikkert også deres typiske fejl.

> har måske selv noget at tilføje? . )

Er Henning stadig aktiv herinde?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Rex (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 03-10-04 21:08

On Sun, 3 Oct 2004 18:09:00 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote:

>"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:b5qtl0lout2v2ig6l5lafpnrpepj9070ef@4ax.com...
>
>> Hmm Kunne sgu godt tænke mig at finde en domina der kunne bruge mig
>> som hun ville..... Bare synd at der findes så få kvinder der er til
>> den slags hvorfor mon... ???
>
>Så vidt jeg forstår fra tidligere indlæg hér i nyhedsgruppen, så er der
>antagelig 10 kvinder, som ønsker at dominere andre seksuelt, for hver mand,
>som ønsker at dominere andre seksuelt. Så, dine chancer skulle jo egentlig
>være relativt gode.


Hejsa
Jamen det håber jeg så der er en kvinde derude der vil bruge mig som
det passer hende... *SF*

En kvinde (03-10-2004)
Kommentar
Fra : En kvinde


Dato : 03-10-04 23:57


> Jamen det håber jeg så der er en kvinde derude der vil bruge mig som det
passer hende... *SF*

Kæreste Rex

Du bør vide, at der går 100 slaver for hver Domina (ikke statistisk korrekt,
men et skud fra hoften)

Og hvor vil jeg så hen med det ? Jo, ser du - at finde en Domina er absolut
IKKE nemt. Det er langt fra nok, at råbe ud i den store verden, at "Her er
jeg - brug mig"

Ethvert forhold starter med at to mennesker kan lide hinanden - også et SM
forhold. Ja, faktisk i endnu højere grad end normalt. For det handler ikke
bare om sjov og spændende sex. Men i allerhøjeste grad også om dybe intense
følelser, personlige moralske grænser og værdier som rykkes, samt mange
psykologiske påvirkninger

Så inden du kaster dig ud i at søge Domina, så bør du først og fremmest få
mere indsigt i dig selv og dine lyster, samt hvad du søger, ellers kan det
gå grueligt galt.

Det er for sent at lære om dine lyster den dag, du befinder dig ophængt,
gagget, blindfolded og Dominaen pisker dig til blods, mens en fremmede
Hersker kigger på og venter på at få lov at bruge dig i begge ender. Har du
her fortalt hende, at du er til ALT, så får du lov at betale prisen der.

Et sted at starte kunne være dette spørgeskema
http://sex-home24.inet.tele.dk/densmukkeguide/kontrakter/slskema.htm . Eller
gå ind på www.femdom.dk hvor skandinaviske Dominaer og seriøse slave
udveksler tanker.

Held og lykke herfra.



Bifyren (04-10-2004)
Kommentar
Fra : Bifyren


Dato : 04-10-04 05:38

On Mon, 4 Oct 2004 00:56:31 +0200, "En kvinde" <enkvinde@hotmail.com>
wrote:

>
>> Jamen det håber jeg så der er en kvinde derude der vil bruge mig som det
>passer hende... *SF*
>
>Kæreste Rex
>
>Du bør vide, at der går 100 slaver for hver Domina (ikke statistisk korrekt,
>men et skud fra hoften)
>
>Og hvor vil jeg så hen med det ? Jo, ser du - at finde en Domina er absolut
>IKKE nemt. Det er langt fra nok, at råbe ud i den store verden, at "Her er
>jeg - brug mig"
>
>Ethvert forhold starter med at to mennesker kan lide hinanden - også et SM
>forhold. Ja, faktisk i endnu højere grad end normalt. For det handler ikke
>bare om sjov og spændende sex. Men i allerhøjeste grad også om dybe intense
>følelser, personlige moralske grænser og værdier som rykkes, samt mange
>psykologiske påvirkninger
>
>Så inden du kaster dig ud i at søge Domina, så bør du først og fremmest få
>mere indsigt i dig selv og dine lyster, samt hvad du søger, ellers kan det
>gå grueligt galt.
>
>Det er for sent at lære om dine lyster den dag, du befinder dig ophængt,
>gagget, blindfolded og Dominaen pisker dig til blods, mens en fremmede
>Hersker kigger på og venter på at få lov at bruge dig i begge ender. Har du
>her fortalt hende, at du er til ALT, så får du lov at betale prisen der.
>
>Et sted at starte kunne være dette spørgeskema
>http://sex-home24.inet.tele.dk/densmukkeguide/kontrakter/slskema.htm . Eller
>gå ind på www.femdom.dk hvor skandinaviske Dominaer og seriøse slave
>udveksler tanker.
>
>Held og lykke herfra.
>
Hejsa Kvinde.. og Tak

Jamen du har skam fuld standig ret og jo jeg har skam indsigt i hvad
det er jeg søger og hvor langt jeg er villig til at gå.. og ja
DESVÆRRE går det så mange slaver til en Domina.

Hmmm den situation du der ridser op den ville jeg nu godt være i *SF*
men ja det kræver jo også indsigt og tillid fra begge partners side at
dyrke S/M ellers går det galt.

Hilsen bifyren (tilliger Rex)

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste