Kat ved fuglefoderplads.
Fra : berbeck

Dato : 30-09-04 13:52

Hvordan er det nu lige, at man kan få kattene til at holde sig væk fra
fuglefoderhuset? Et eller andet duftmiddel?? Men det skal jo ikke holde
fuglene væk også.

Venlig hilsen Else.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-09-04 15:33

"berbeck" <berbeck@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige, at man kan få kattene til at holde sig væk fra
> fuglefoderhuset? Et eller andet duftmiddel?? Men det skal jo ikke holde
> fuglene væk også.
>
> Venlig hilsen Else.

En hund?

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Mark Schiller

Dato : 30-09-04 16:29

Thu, 30 Sep 2004 14:51:42 +0200, berigede "berbeck"
<berbeck@mail.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvordan er det nu lige, at man kan få kattene til at holde sig væk fra
>fuglefoderhuset? Et eller andet duftmiddel?? Men det skal jo ikke holde
>fuglene væk også.

"Gå væk, kat"?

Jeg tror det var i det lokale planteland, at jeg så ovenstående - om det
virker har jeg desværre ingen anelse om ..................

/Mark

--
Kig forbi vores forum på definitivt.dk!

http://forum.definitivt.dk

Fra : pm

Dato : 30-09-04 16:46

Omkring opstanderen, hvis huset står på en sådanne, sættes et trådnet i form
af en tragt med spidsen opad
Måske kan du bruge stativet fra en lampeskærm som form. En plastskærm af den
slags man folder ud er måske heller ikke ueffen. Blot skal den nedre åbning
være tilpas stor, så ikke katten kan kravle op. Plastskærmen vil dog være
for glat. Husk en pæn afstand fra jorden op til afskærmningen så ikke der er
mulighed for at kunne "strække sig"

PM

PS. Havde et fuglehus, hvor katten sad på taget...og ventede.. en nabo lage
en lille rulle trådhegn på huset og jagtmarken blev reduceret