Pindsvin og Ferramol Sneglestop
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-09-04 08:52

Jeg hører særdeles modstridende meninger om Ferramol Sneglestop og dets
betydning for pindsvin.

Nogle mener, at produktet er uskadeligt for pindsvin, som derfor uden fare
kan spise de snegle, der har spist Ferramol Sneglestop.

Pindsvinevenner hævder derimod, at det ikke er sandt - de siger, de har fået
pindsvin ind, der dør, fordi der der brugt Ferramol Sneglestop i den have,
hvor pindsvinet er fundet.

Har nogen af jer viden, dokumentation eller erfaring at dele ud af? jeg har
søgt på nettet og finder intet, der underbygger pindsvinevennernes påstand.
Har jeg overset noget?

Her er der lidt debat om emnet:
http://www.landsbladet.dk/planter/Svar.asp?id=274

Mvh. Lisbeth