Skanning af billeder, som er for store til~
Fra : mr

Dato : 29-09-04 21:36

Hej

Jeg har nogle tegninger, som er for store, til min epson 3170 A4
skanner.

Jeg læste, for et stykke tid siden, om et program, som kan sammensætte
flere mindre skanninger til én fil (så man kan skanne dele af den
store tegning og sætte dem sammen bagefter).

Men nu har jeg, selvfølgeligt, glemt hvad det var for et program.

Er der nogen, som kan kan afhjælpe min begyndende senilitet?

Mvvh.
MR

NB
Det er selvfølgeligt ikke min mening at gøre grin med de senile - kun
mig selv.

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-09-04 21:53

In article <6e2a503c.0409291235.2e26480f@posting.google.com>,
marrfls@yahoo.dk (mr) wrote:

> [...]
> MR
>
> NB
> Det er selvfølgeligt ikke min mening at gøre grin med de senile - kun

Det kan vel ikke være så svært selv at samle stumperne i Photoshop.

Fra : Morten Lind

Dato : 30-09-04 07:00

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Det kan vel ikke være så svært selv at samle stumperne i Photoshop.

Hvis du ikke får svar, så prøv i dk.edb.grafik
M.