Nu mere plads på .Mac
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-09-04 15:27

Apple har øget lagerpladsen på .Mac til 250 MB sammenlagt for Mail og
iDisk. Før havde man vist 100 MB iDisk og 15 MB Mail, hvis jeg husker
ret, med mindre man betalte for ekstra plads.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-09-04 16:12

> Apple har øget lagerpladsen på .Mac til 250 MB sammenlagt for Mail og
> iDisk. Før havde man vist 100 MB iDisk og 15 MB Mail, hvis jeg husker
> ret, med mindre man betalte for ekstra plads.

Det er ikke noge dårlig opdatering af .Mac. Jeg er nu ved at flytte min
gamle post ud på min IMAP konto. De 250 MB er fordelt med 125 MB til
iDisk/Mail, men kan vægtes som man vil i storage settings.

Man kan nu oprette Email alias'er, samt sende mails på op til 10 MB.
--
Michael Tysk-Andersen
tysk-andersen.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-09-04 17:43

> Apple har øget lagerpladsen på .Mac til 250 MB sammenlagt for Mail og
> iDisk. Før havde man vist 100 MB iDisk og 15 MB Mail, hvis jeg husker
> ret, med mindre man betalte for ekstra plads.

Dejligt - og tak for oplysningen

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Ole Jensen

Dato : 29-09-04 18:39

> Apple har øget lagerpladsen på .Mac til 250 MB sammenlagt for Mail og
> iDisk. Før havde man vist 100 MB iDisk og 15 MB Mail, hvis jeg husker
> ret, med mindre man betalte for ekstra plads.

Så er det måske derfor at jeg har haft en dialogboks der sagde noget i
retning af, at min lokale iDisk ikke var af samme størrelse som .Mac
disken.
Jeg blev lidt nervøs, da jeg ikke vidste hvad et var.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan