Navneskilt - Til huset i smart design
Fra : DeBoss

Dato : 29-09-04 13:15

Hejsa
Hvor dælen kan man få et smart navneskilt til at sætte på huset?
Jeg har været lidt rundt, og har kun fundet de almindelige halvkedelige
messing og jernskilte, der blot har bogstaverne mast ned i metallet og så
smurt med noget farve.. Jeg synes personligt de er alt for almindelige og
kedelige..

Jeg har også fundet et sted hvor man kunne bestille nogle fra england støbt
i aluminium, men de var malede og med et lille billede på..
Lidt for "hyggeligt" synes jeg..

Jeg leder efter noget der designmæssigt kan matche en MeFa 630 postkasse
(det skal hænge over den)..
Den der flotte fætter i galv. stål med sort struktu lak til 1000-1500kr...

En guldsmed foreslog at jeg kunne finde et stykke metal som han så sleb
navnet i.. DET lød godt.. Så skal jeg bare finde et sted jeg kan få sådan et
stykke metal..

Kom med gode ideer tak..
Hjæælp ;)

Mvh Dennis

Fra : Inger Pedersen

Dato : 29-09-04 15:59

"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> skrev i en meddelelse

> En guldsmed foreslog at jeg kunne finde et stykke metal som han så sleb
> navnet i.. DET lød godt.. Så skal jeg bare finde et sted jeg kan få sådan
> et stykke metal..

Har du set dem, man kan bestille ved en nøgle- og hælebar?

Hilsen Inger

Fra : DeBoss

Dato : 29-09-04 16:10

> Har du set dem, man kan bestille ved en nøgle- og hælebar?
>
> Hilsen Inger

Ehm.. nej tror ikk..

Nu bor jeg i Struer, og det er ikke lige det vi har mest af
Jeg har været i et par brugskunst forretninger, og imerco samt en guldsmed..

Er det noget man kan se på nettet?

Mvh Dennis

Fra : Søren

Dato : 01-10-04 10:15

"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote in message
> Ehm.. nej tror ikk..
>
> Nu bor jeg i Struer, og det er ikke lige det vi har mest af

Hvordan får man lavet en ekstra nøgle til huset i Struer så ?

--
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-04 15:58

Den Fri, 1 Oct 2004 11:15:00 +0200, "Søren" <soren@ingenmail.dk>
skrev:

>"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote in message

>Hvordan får man lavet en ekstra nøgle til huset i Struer så ?

De låser jo ikke dørene der ude så hvad skal de med nøgler?

--
Jens OZ2JP callto://jensep

CAUTION! No serviceable components inside.

Fra : DeBoss

Dato : 02-10-04 16:16

> De låser jo ikke dørene der ude så hvad skal de med nøgler?
>
> --
> Jens OZ2JP callto://jensep
>
> CAUTION! No serviceable components inside.

Og endnu en uvidende øboer *GGGG*

Jo vi låser dørerne, men nøgler gemmer vi i vores trailer

Mvh Dennis

Fra : DeBoss

Dato : 02-10-04 16:15

"Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote in message

> "DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote in message

> Hvordan får man lavet en ekstra nøgle til huset i Struer så ?

Hahah min gud.. uvidende øboer

IMERCO... De laver nøgler, og der HAR jeg været...
Kun kedelige skilte..

Mvh Dennis

Fra : Jakob G.

Dato : 29-09-04 16:29

Hvad med at få lavet et i glas? Det har jeg tænkt på til næste gang...

--
Hilsen Jakob

Fra : Dennis

Dato : 30-09-04 09:32

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> wrote in message
> Hvad med at få lavet et i glas? Det har jeg tænkt på til næste gang...
>
> --
> Hilsen Jakob

FED ide.. Rigtig fed ide ;)

Tror lige jeg vil smutte ned til en glarmester og høre...

Mvh Dennis

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 29-09-04 16:36

> Kom med gode ideer tak..
> Hjæælp ;)
>
> Mvh Dennis

Har du spurgt me-fa?

læs det med småt: http://www.me-fa.com/design.pdf

Carsten

Fra : Dennis

Dato : 30-09-04 09:32

> Har du spurgt me-fa?
>
> læs det med småt: http://www.me-fa.com/design.pdf
>
> Carsten

Hmmm Ikke en helt dum ide *GGGG*
Og meget logisk!

Mvh Dennis

Fra : Ole Jensen

Dato : 29-09-04 18:42

DeBoss <Dennis@Flyt_nÊsehornet_Bitnisse.dk> wrote:

> [...]
> smurt med noget farve.. Jeg synes personligt de er alt for almindelige og

Man kan også nogle steder få lavet skilte i emalje.

Du kan også få en keramiker til at lave et.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan