Stavgang i Skive
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 28-09-04 19:36

Hej

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan komme på kursus i stavgang i
Skive

mch
Gerner

Fra : KNI

Dato : 29-09-04 10:10

Du kan prøve og kontakte Skrive og omegns firma og familie idræt på Dølbyvej
110 - 7800 Skive - tlf 97527049

kni

Fra : Pia Toft

Dato : 30-09-04 11:36

Hejsa....

Der er noget der hedder "Nordic Walking" H.C. Ørstedsvej 10, 7800 Skive,
www.stav.dk - post@stav.dk.........

Mvh Pia Toft

Fra : Hårby

Dato : 06-10-04 20:31

Goddag Gerner

Prøv at undersøge om ikke aftenskolen i Skive holder nogle kurser, ellers må
du foreslå dem at oprætte et kursus. Det har vi succses med her i Ry.