Program til varmeforbrug
Fra : Leo

Dato : 28-09-04 18:45

Kender nogen til et program hvor man kan holde styr på sit varmeforbrug, det
skal kunne styre mellem 5-10 radiator målere. Samt evt. lys og vandforbrug.

MVH
Leo

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-09-04 22:12

Leo wrote:
> Kender nogen til et program hvor man kan holde styr på sit
> varmeforbrug, det skal kunne styre mellem 5-10 radiator målere. Samt
> evt. lys og vandforbrug.

Prøv om du kan bruge det her http://www.lokalenergi.dk/?direct=le
=>under privatkunder => elektronisk kontrolbog

M.v.h
Niels

Fra : Leo

Dato : 29-09-04 22:04

> M.v.h
> Niels

Tak for linket Niels,
jeg har endnu ikke haft tid til andet end at hente programmet, så må testen
af det komme senere.

Hygsom
Leo

Fra : Mark Schiller

Dato : 29-09-04 08:52

Tue, 28 Sep 2004 19:45:27 +0200, berigede "Leo" <leo@leo.lir.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Kender nogen til et program hvor man kan holde styr på sit varmeforbrug, det
>skal kunne styre mellem 5-10 radiator målere. Samt evt. lys og vandforbrug.

Et regneark kan vel klare det?!

Alternativt, så kan analog registrering i kvadrat vel også anvendes?!

Hjemme hos os registrerer vi hver måned vores forbrug (- jeg er gået i
gang med, at lave en webudgave som alle skulle kunne bruge hvis de havde
lyst, men tiden er knap og der er også gang i andre projekter

/Mark

--
Kig forbi vores forum på definitivt.dk!

http://forum.definitivt.dk

Fra : Leo

Dato : 29-09-04 22:03

> Et regneark kan vel klare det?!

Ja, et regneark kan klare det, men jeg er ikke superbruger i regneark, ej
heller er min far, som skulle bruge det.

> Alternativt, så kan analog registrering i kvadrat vel også anvendes?!

Det bruger han nu, men vil jo gerne bruge han´s computer, når han aligevel
har den.

> Hjemme hos os registrerer vi hver måned vores forbrug (- jeg er gået i
> gang med, at lave en webudgave som alle skulle kunne bruge hvis de havde
> lyst, men tiden er knap og der er også gang i andre projekter

Ja, jeg har været ved at tænke på en webudgave, men lige nu slås jeg med min
kærestes hjemmeside.
http://www.piasisse.com

Så lige hvornår det andet kommer igang ved jeg ikke.
Men hvis du han nogle ideer til hvordan det skal se ud, må du meget gerne
sende dem til mig, måske jeg kan bruge nogle af dine ideer.

Hygsom
Leo