flash på powerbook
Fra : [NH]7H

Dato : 28-09-04 13:35

Hej alle

Jeg har godtnok spurgt om det før for et stykke tid siden, men fandt ikke
løsningen.

Bliver det nogensinde muligt at spille flash spil på sin powerbook? Her
tænker jeg bl.a. på spil fra http://www.supervind.dk og http://komogvind.dk

?

Bo

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-09-04 14:38

In dk.edb.mac, [NH]7H <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Bliver det nogensinde muligt at spille flash spil p? sin powerbook? Her
> t?nker jeg bl.a. p? spil fra http://www.supervind.dk og http://komogvind.dk

Hvilket OS?
Hvilken browser?
Har du installeret FlashPlayer?

Jeg kan fint spille Flashspil (har dog ikke prøvet fra nogle af de URLs
de har listet) med Safari og OS 10.3.5, og den seneste FlashPlayer fra
Macromedia.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"One's never alone with a rubber duck."

Fra : [NH]7H

Dato : 29-09-04 07:04

Jeg kører os 10.3 mener jeg, og har prøvet både safari og explorer. Har
dog ikke installeret en flash player. Jeg kigger lige videre.

Tak

Bo

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 29-09-04 12:59

> [...]

> løsningen.
>
> Bliver det nogensinde muligt at spille flash spil på sin powerbook? Her

Er det alle Flash-spil Du ikke kan spille eller kun på de nævnte URL's?
Hos mig er spillene længere tid om at loade end normalt for online
Flash-spil.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen