iBook'ens "fødder"...
Fra : Tom Larsen

Dato : 27-09-04 17:14

Hej alle!

Jeg er den stolte, nybagte ejer af en Apple G3 iBook, og totalt newbie!
( Så det kan godt være jeg virker dummere end jeg i virkeligheden er ;)
)

Jeg er meget glad for maskinen, som jeg har købt brugt af en kammerat.
Desværre har den tabt to af "gummidut-fødderne" så den står og vrikker,
hvilket er lidt irriterende...

Jeg har talt med både Apple Store og Fona, men sjovt nok er ingen af
dem i stand til at levere denne reservedel. Det må vel også være hændt
for andre.

Er der nogen der har oplevet det samme, og måske kan give mig et fif
til hvordan jeg kan afhjælpe problemet?

Hilsner
Tom

Fra : Mic

Dato : 27-09-04 20:28

Tom Larsen <tom.larsen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> for andre.
>
> Er der nogen der har oplevet det samme, og måske kan give mig et fif

Synes jeg indimellem har set nogle på ebay til ganske få $.

Mvh, Michael

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-09-04 21:40

> [...]

> Jeg er meget glad for maskinen, som jeg har købt brugt af en kammerat.
> Desværre har den tabt to af "gummidut-fødderne" så den står og vrikker,

Ved ikke om følgende kan overføres på dit scenarie.

Min 12" Powerbook mistede i foråret flere fødder.
Officeline kunne ikke skaffe dem, da Apples havde overtaget
udskiftningen af fødder, som en ekstra garanti-udvidelse.
Apples support (tlf. 7010 2007) undersøgte sagen og fremsendte et sæt
nye fødder med tilhørende lim, til gør-det-selv udskiftning.

Ergo, prøv at snakke med Apple support.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-09-04 22:04

> [...]

> for andre.
>
> Er der nogen der har oplevet det samme, og måske kan give mig et fif

Synes jeg havde set noget i Apple Support discussions, og jeg fandt
hurtigt dette:

http://microdocusa.com/icebookparts.html

(via denne søgning):

http://discussions.info.apple.com/webx?128@50.rGOCamVSxA6.2@.689b5889

Men hvad man kan fra Danmark, ved jeg ikke lige.

Martin

Fra : Tom Larsen

Dato : 29-09-04 15:17

Tak for tipsene.

Gennem Apple Support fik jeg kontakt til et par firmaer lige i
nærheden, som havde dem på lager. Nu er der ikke længere slinger i
valsen!

MVH
Tom

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 30-09-04 06:31

Tom Larsen <tom.larsen@adslhome.dk> wrote:

> Gennem Apple Support fik jeg kontakt til et par firmaer lige i
> nærheden, som havde dem på lager. Nu er der ikke længere slinger i
> valsen!

Gider du ikke lige skrive stederne hvis de er i nærheden af Kbh.?
Min svigerindes iBook har mistet 2 fødder...

--
Mvh. Poul

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 30-09-04 10:21

On 2004-09-30 07:31:13 +0200, skovmand@mac.com (Poul Skovmand Thingholm) said:

> Gider du ikke lige skrive stederne hvis de er i nærheden af Kbh.?
> Min svigerindes iBook har mistet 2 fødder...

.... Eller hvis de er i nærheden af Århus. Min har mistet en enkelt

/Daniel

Fra : Tom Larsen

Dato : 30-09-04 16:48

> ... Eller hvis de er i nærheden af Århus. Min har mistet en enkelt
>
> /Daniel

Det er Caslon IT og ComputerStore. De ligger begge på Mikael Drewsens
vej i Højbjerg

/Tom

Fra : Tom Larsen

Dato : 30-09-04 16:50

On 2004-09-30 07:31:13 +0200, skovmand@mac.com (Poul Skovmand Thingholm) said:

> Gider du ikke lige skrive stederne hvis de er i nærheden af Kbh.?
> Min svigerindes iBook har mistet 2 fødder...

Det er i Århus (læs mit svar til Daniel Nielsen nedenfor).
Jeg vil anbefale dig at ringe til Apple Support, de kan oplyse dig om
firmaer i nærheden af Kbh.

/Tom