Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
?:fuji f450 tør man købe det
Fra : pc

Dato : 26-09-04 16:59

Tror i det er noget der rykker.

Jeg mener kan det tage skarpe billeder

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 26-09-04 17:03

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> wrote in message
> Tror i det er noget der rykker.
>
> Jeg mener kan det tage skarpe billeder

Tag ned i din lokale photobutik og prøv det
Jeg har selv Fuji, er ovenud tilfreds.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : pc

Dato : 26-09-04 17:16

De har det ikke inu.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 26-09-04 17:20

"pc" <104@c.dkFJERNSPAM> wrote in message
> De har det ikke inu.

Så vent til de får det Måske skulle du skrive lidt om hvad du skal bruge
kameraet til. Måske er der andre bedre alternativer.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : pc

Dato : 26-09-04 17:49

Jeg skal kunne have det i lommen , og ellers bare tage lidt billeder engang
imellem .
Jeg kan godt li designet på fuji f450.

Jeg har haft et Casio z4 men var meget utilfreds med skarpheden i billederne
så det måtte afsted.

Derfor vil jeg håbe at der var en der viste eller havde
hørt noget om det

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 26-09-04 18:24

> [...]
> billederne
> så det måtte afsted.
>
> Derfor vil jeg håbe at der var en der viste eller havde

Canon tager også nogle super skarpe billeder - eller kan hvis fotografen er
i stand til det

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber