Øjenoperation?
Fra : Henrik Bonde

Dato : 13-05-01 14:20

Davs
Hvordan ligger det med en synskorrigerende operation på det
offentliges regning?
Er det helt slut, eller er der undtagelser?
F.eks for mulvarper som jeg selv? (-10 på begge øjne)

Mvh
Henrik Bonde

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 18-05-01 15:46

"Henrik Bonde" <HBonde@mailme.dk> wrote in message

> Er det helt slut, eller er der undtagelser?

Jeg spurgte min øjenlæge ved sidste årlige undersøgelse, og han sagde,
at der ikke var noget at hente hos det offentlige. Men, om der er
undtagelser, det ved jeg naturligvis ikke.

> F.eks for mulvarper som jeg selv? (-10 på begge øjne)

Jeg har selv -8 på begge øjne, og ville forfærdeligt gerne have det
ordnet ved en operation, men økonomien kan desværre ikke bære det for
tiden.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-06-01 22:53

Velkommen i klubben

Men i kan få tilskud fra Danmark..

Mvh
Christian

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 19-06-01 07:48

"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> wrote in message

> Men i kan få tilskud fra Danmark..

Ja, men kun hvis man er i gruppe 1 - og man skal skifte/melde sig ind
mindst ét år i forvejen. Men er de kriterier opfyldt, så dækker de
vist også en hel del...

Mikkel