/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Fiskelugten
Fra : Morten


Dato : 25-09-04 12:54

Hej Gruppe

Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en ret
kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
(hun er kontrolleret).
Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
sæbe før det får ud over slimhinderne?

På forhånd tak, Morten



 
 
 
Heinrich (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Heinrich


Dato : 25-09-04 16:07

x-no-archive: yes

Morten wrote:

> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
> (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?

For det første bedes du indstille dir ur!
For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu ikke er
voksen nok til at holde sig selv renlig!

Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket kvindeligt
underliv!
Føj, siger jeg bare!


Ulvir (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 25-09-04 16:17

Heinrich wrote:
> Morten wrote:
>> Det er
>> ikke fordi hun ikke er renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig
>> en ekstra gang, før vi går i gang, da hun godt ved det. Det er
>> heller ikke fordi hun har kønssygdomme (hun er kontrolleret).
>> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
>> bruge sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> For det første bedes du indstille dir ur!
> For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu ikke er
> voksen nok til at holde sig selv renlig!
>
> Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket kvindeligt
> underliv!
> Føj, siger jeg bare!

For det første, hvad er der i vejen med hans ur? Og hvad fanden har det med
sagen at gøre?
For det andet, kan du jo bare læse Morten's indlæg, hvor det står at damen
er renlig, din nar!



Heinrich (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Heinrich


Dato : 25-09-04 16:32

x-no-archive: yes

Ulvir wrote:

> Heinrich wrote:
>
>>Morten wrote:
>>
>>>Det er
>>>ikke fordi hun ikke er renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig
>>>en ekstra gang, før vi går i gang, da hun godt ved det. Det er
>>>heller ikke fordi hun har kønssygdomme (hun er kontrolleret).
>>>Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
>>>bruge sæbe før det får ud over slimhinderne?
>>
>>For det første bedes du indstille dir ur!
>>For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu ikke er
>>voksen nok til at holde sig selv renlig!
>>
>>Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket kvindeligt
>>underliv!
>>Føj, siger jeg bare!
>
>
> For det første, hvad er der i vejen med hans ur? Og hvad fanden har det med
> sagen at gøre?

Det er noget rod, når uret ikke passer!

> For det andet, kan du jo bare læse Morten's indlæg, hvor det står at damen
> er renlig, din nar!

Hun er jo netop ikke renlig, hvis hun stinker af fisk!

Morten (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 25-09-04 16:50


"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41558f66$0$310$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> x-no-archive: yes
>
> Ulvir wrote:
>
> > Heinrich wrote:
> >
> >>Morten wrote:
> >>
> >>>Det er
> >>>ikke fordi hun ikke er renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig
> >>>en ekstra gang, før vi går i gang, da hun godt ved det. Det er
> >>>heller ikke fordi hun har kønssygdomme (hun er kontrolleret).
> >>>Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
> >>>bruge sæbe før det får ud over slimhinderne?
> >>
> >>For det første bedes du indstille dir ur!
> >>For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu ikke er
> >>voksen nok til at holde sig selv renlig!
> >>
> >>Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket kvindeligt
> >>underliv!
> >>Føj, siger jeg bare!
> >
> >
> > For det første, hvad er der i vejen med hans ur? Og hvad fanden har det
med
> > sagen at gøre?
>
> Det er noget rod, når uret ikke passer!
>
> > For det andet, kan du jo bare læse Morten's indlæg, hvor det står at
damen
> > er renlig, din nar!
>
> Hun er jo netop ikke renlig, hvis hun stinker af fisk!

For det første "stinker" hun ikke. Og hun ER renlig, bader hver dag og
vasker sig over det hele. Men MANGE tak for dine produktive og brugbare
kommentarer.



Sabina Hertzum (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 26-09-04 11:39

Heinrich wrote:
>> For det andet, kan du jo bare læse Morten's indlæg, hvor det står at
>> damen er renlig, din nar!
>
> Hun er jo netop ikke renlig, hvis hun stinker af fisk!

nix, lige modsat.... fiskelugten kan nemlig opstå hvis man somkvinde er FOR
renlig....

--
Knus, Sabina




Per O. (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 25-09-04 17:08

KLIP
> Føj, siger jeg bare!

Helle lade andre tro man er idiot, end skrive her og fjerne enhver tvivl !
Du har netop gjort det sidstnævnte .... og er dermed kvalificeret til en
fremtrædende plads i mit killfilter !

Per O.



Heinrich (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Heinrich


Dato : 25-09-04 21:34

x-no-archive: yes

Per O. wrote:

> KLIP
>
>>Føj, siger jeg bare!
>
>
> Helle lade andre tro man er idiot, end skrive her og fjerne enhver tvivl !
> Du har netop gjort det sidstnævnte .... og er dermed kvalificeret til en
> fremtrædende plads i mit killfilter !

Jeg siger mange tak!

Johnny Andersen (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 26-09-04 00:16


"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4155d61d$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg siger mange tak!

Havde du ikke sagt, at du ikke ville skrive mere på usenet........Du må være
MEGET optaget af sex, siden du bliver ved med, at skrive
her....................


/Johnny



Martin Johansen [600~ (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 26-09-04 11:33

Per O. skrev:

> KLIP
>> Føj, siger jeg bare!
>
> Helle lade andre tro man er idiot, end skrive her og fjerne enhver tvivl !
> Du har netop gjort det sidstnævnte .... og er dermed kvalificeret til en
> fremtrædende plads i mit killfilter !

Han kom i mit nu - han er vist kun her for at trolle.. Btw. tror jeg
ikke han er ny - det er vist en tidligere genganger bare under nyt navn
for at blive set og hørt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


preben nielsen (25-09-2004)
Kommentar
Fra : preben nielsen


Dato : 25-09-04 17:53


"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41558970$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> x-no-archive: yes

x-no-archive: no

Dine udgydelser skal skam gemmes for eftertiden uanset hvilket
pseudonym du går under.

> For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu
> ikke er voksen nok til at holde sig selv renlig!
>
> Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket
> kvindeligt underliv!

De er nok også bedst tjent med at du holder dig væk.

> Føj, siger jeg bare!

Har du selv erkendt, hvilken belastning du er med dine sindsyge
holdninger ? Har du ikke også et dilemma med at være så forarget
over sex, og så at sidde og savle over og kommentere alle
indlæggene i dk.snak.seksualitet ?

Smut du bare et andet sted hen, hvis seksualitet er så stor en
belastning for dig. Du får alligevel ikke omvendt een eneste
normal person til at holde sig fra sex - sex er kommet for at
blive. Man kunne dog ønske, at dine forældre havde været lidt mere
tilbageholdendet.....

Alt dette er selvfølgelig ment på den mest positive måde og med
ønske om alt godt fremover


--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk



Robert Andersen (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Robert Andersen


Dato : 25-09-04 18:33


> For det andet kan du jo bare undvære sex med hende, når hun nu ikke er
> voksen nok til at holde sig selv renlig!

Nu ved jeg godt at din viden om den kvindelige anatomi og sex generelt kan
skrives på en enkelt side i en pixibog, envidere er din tolerence ikke
eksisterende, og begreb om renlighed har du åbenbart heller ikke.

At en kvinde lugter af "fisk" fra underlivet skyldes i langt de fleste
tilfælde at hun har svamp, som faktisk kan skyldes at hun er _FOR_ renlig.
Det kan bekæmpes med et middel der fås i håndkøb svjh.

/Robert



Heinrich (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Heinrich


Dato : 25-09-04 21:42

x-no-archive: yes

Robert Andersen wrote:

> At en kvinde lugter af "fisk" fra underlivet skyldes i langt de fleste
> tilfælde at hun har svamp, som faktisk kan skyldes at hun er _FOR_ renlig.
> Det kan bekæmpes med et middel der fås i håndkøb svjh.

Sig det til de alkoholiserede kvinder nede på bænken. Jeg tror ikke, at
det er sæbe, de bruger mest af!
Ergo er fiskelugt = dårlig hygiejne.
Tag du en smut til Afrika og indånd den "dejlige duft" af fisk, som
hænger i landsbyerne!
Velbekomme!

Ulvir (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 25-09-04 21:49

Heinrich wrote:
> Robert Andersen wrote:

>> At en kvinde lugter af "fisk" fra underlivet skyldes i langt de
>> fleste tilfælde at hun har svamp, som faktisk kan skyldes at hun er
>> _FOR_ renlig. Det kan bekæmpes med et middel der fås i håndkøb svjh.
>
> Sig det til de alkoholiserede kvinder nede på bænken. Jeg tror ikke,
> at det er sæbe, de bruger mest af!

Læs hvad der blev skrevet for helvede! Det er de færeste kvinder der sidder
på bænken..
Har du snuset til en alkoholiker kusse, siden du siger så'n?

> Ergo er fiskelugt = dårlig hygiejne.

Du er simpelthen uintelligent..
> Tag du en smut til Afrika og indånd den "dejlige duft" af fisk, som
> hænger i landsbyerne!
> Velbekomme!

Har du været der?



Heinrich (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Heinrich


Dato : 25-09-04 22:58

x-no-archive: yes

Ulvir wrote:

> Heinrich wrote:
>
>>Robert Andersen wrote:
>
>
>>>At en kvinde lugter af "fisk" fra underlivet skyldes i langt de
>>>fleste tilfælde at hun har svamp, som faktisk kan skyldes at hun er
>>>_FOR_ renlig. Det kan bekæmpes med et middel der fås i håndkøb svjh.
>>
>>Sig det til de alkoholiserede kvinder nede på bænken. Jeg tror ikke,
>>at det er sæbe, de bruger mest af!
>
>
> Læs hvad der blev skrevet for helvede!

Hvis du nu gjorde det samme, ville du forstå, hvad jeg mente med det,
jeg skrev!

> Det er de færeste kvinder der sidder
> på bænken..

Heldigvis da!

> Har du snuset til en alkoholiker kusse, siden du siger så'n?

Det behøver man ikke. Man behøver bare at gå forbi dem!

>>Ergo er fiskelugt = dårlig hygiejne.
>
>
> Du er simpelthen uintelligent..

Vil du vove den påstand at fiskelugt ikke kan skyldes dårlig hygiejne?
Så er det vist dig, som er uintelligent!
Til din oplysning kan jeg samtidig fortælle dig, at jeg er målt til at
være højt begavet, tro det eller lad vær!

>>Tag du en smut til Afrika og indånd den "dejlige duft" af fisk, som
>>hænger i landsbyerne!
>>Velbekomme!

> Har du været der?

Nej, heldigvis!


Johnny Andersen (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 26-09-04 00:21


"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4155e9e5$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Vil du vove den påstand at fiskelugt ikke kan skyldes dårlig hygiejne?
> Så er det vist dig, som er uintelligent!
> Til din oplysning kan jeg samtidig fortælle dig, at jeg er målt til at
> være højt begavet, tro det eller lad vær!

Du kan åbenbart ikke læse "ironi"................
Gælder det for alle "frelste" ?

Du er en sølle taber, som ikke fatter en brik af, hvad samliv er - synd for
dig.....

/Johnny



Paul (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 26-09-04 00:15

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4155e9e5$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Til din oplysning kan jeg samtidig fortælle dig, at jeg er målt til at
> være højt begavet, tro det eller lad vær!

Jeg tror det gerne. )

Var selv til en test hos Mensa for rigtig mange år siden, hvor de fandt ud
af jeg var næsten intelligent nok til at blive medlem.
Siden da har de sat kravene ned, så jeg faktisk kunne blive medlem nu.

Men, nu har de udsagn du kommer med ikke noget med din intelligens at gøre,
men mere at du aldrig kommer ud blandt andre.
Selvom du er intelligent, så har du aldrig helt lært dig at omgås andre
mennesker.

Højt intelligente mennesker har det med at udvise grænsepsykotisk adfærd,
tro det eller lad være...



--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\



Ulvir (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 26-09-04 08:30

Heinrich wrote:

> Vil du vove den påstand at fiskelugt ikke kan skyldes dårlig hygiejne?
> Så er det vist dig, som er uintelligent!

Du skrev at Morten kunne bare holde sig væk, da hun ikke var voksen nok til
at holde sig ren. Selv om Morten sa' at hun var renlig.
Vil du stadigvæk vove den påstand at hendes lugt skyldes dårlig hygiene? Så
er det vist dig der er uintelligent!




Martin Johansen [600~ (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 26-09-04 11:34

Ulvir skrev:

> Har du snuset til en alkoholiker kusse, siden du siger så'n?

Undskyld mig men........ fy for fissan!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Rene' Hjorth (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 26-09-04 14:32

[Heinrich | Sat, 25 Sep 2004 17:06:39 +0200]

>Jeg ville aldrig selv bevæge mig i nærheden af et uvasket kvindeligt
>underliv! Føj, siger jeg bare!

Enig...

René
www.rene.hjorth.com

ullala (25-09-2004)
Kommentar
Fra : ullala


Dato : 25-09-04 16:07


"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
> (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> På forhånd tak, Morten

Hej!
Først og fremmest: Sæbe er BANDLYST i de nedre kvindelige dele!!! Tror helt
sikkert, at hendes slimhinder allerede har lidt under sæben...
Der må under ingen omstændigheder komme sæbe derned - Slimhinderne tørrer
ud, fremmede skadelige bakterier får lettere ved at formere sig,
og hendes egen kvindelige duft, forsvinder til fordel for en
fiskefabrik.....
Det er nok at skylle sig 1 gang dagligt (KUN vand), og før sex (hvis der er
tid Overholder hun det, vil hun sikkert i løbet af en 14 dages tid,
dufte og smage ganske appettitligt!
Duften er i øvrigt forskellig hos kvinder - Vores cyklus gør, at duften kan
forandre sig fra dag til dag... Men stadig ikke grund nok til at
forurene med sæbe....
Håber i kan bruge det til noget

Mvh. Ulla.

>
>



Ulvir (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Ulvir


Dato : 25-09-04 16:08

Morten wrote:
> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har
> en ret kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i
> retning af Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke
> fordi hun ikke er renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en
> ekstra gang, før vi går i gang, da hun godt ved det. Det er heller
> ikke fordi hun har kønssygdomme (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
> bruge sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> På forhånd tak, Morten

Hvad sa' den blinde mand, da han gik forbi fiskeforretningen? 'Davs piger!'

Min kæreste bruger kun vand i skridtet- en sund fisse er selvrensende, og
lidt syrlig i smag og duft fra naturens side. Hvis duften bli'r til en
kraftig lugt- er der måske svamp eller noget andet på spil. Så er det
doktormanden der skal lige checke om alt er i orden.



Morten (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 25-09-04 16:36


> Hvad sa' den blinde mand, da han gik forbi fiskeforretningen? 'Davs
piger!'
>
> Min kæreste bruger kun vand i skridtet- en sund fisse er selvrensende, og
> lidt syrlig i smag og duft fra naturens side. Hvis duften bli'r til en
> kraftig lugt- er der måske svamp eller noget andet på spil. Så er det
> doktormanden der skal lige checke om alt er i orden.
>

Ok, sæbe er bandlyst!? Så det såkaldte "intim-sæbe" hører også til det
bandlyste?

Skylle med vand, skrev Ulla.... Kun på de ydre skamlæber, går jeg udfra.
Vi taler vel ikke om en form for lavage?

Tak for svarene Morten



ullala (25-09-2004)
Kommentar
Fra : ullala


Dato : 25-09-04 16:50


"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:41559086$0$289$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Hvad sa' den blinde mand, da han gik forbi fiskeforretningen? 'Davs
> piger!'
> >
> > Min kæreste bruger kun vand i skridtet- en sund fisse er selvrensende,
og
> > lidt syrlig i smag og duft fra naturens side. Hvis duften bli'r til en
> > kraftig lugt- er der måske svamp eller noget andet på spil. Så er det
> > doktormanden der skal lige checke om alt er i orden.
> >
>
> Ok, sæbe er bandlyst!? Så det såkaldte "intim-sæbe" hører også til det
> bandlyste?

Intimsæbe er gode en sjælden gang, f. eks. under menstruation, men aldrig
til dagligt brug.
>
> Skylle med vand, skrev Ulla.... Kun på de ydre skamlæber, går jeg udfra.
> Vi taler vel ikke om en form for lavage?

Nejnej!! Ikke noget med lavement her! Bare skyl godt overalt, alle kroge kan
tåle vand - Ikke noget med klude - De er bakeriebomber!

>
> Tak for svarene Morten

Det var så lidt - Håber det går
>
>



Christina (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 25-09-04 18:31

ullala wrote:
> "Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:41559086$0$289$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>>> Hvad sa' den blinde mand, da han gik forbi fiskeforretningen?
>>> 'Davs piger!'
>>>
>>> Min kæreste bruger kun vand i skridtet- en sund fisse er
>>> selvrensende, og lidt syrlig i smag og duft fra naturens side.
>>> Hvis duften bli'r til en kraftig lugt- er der måske svamp eller
>>> noget andet på spil. Så er det doktormanden der skal lige checke
>>> om alt er i orden.
>>>
>>
>> Ok, sæbe er bandlyst!? Så det såkaldte "intim-sæbe" hører også til
>> det bandlyste?
>
> Intimsæbe er gode en sjælden gang, f. eks. under menstruation, men
> aldrig til dagligt brug.
>>
>> Skylle med vand, skrev Ulla.... Kun på de ydre skamlæber, går jeg
>> udfra. Vi taler vel ikke om en form for lavage?
>
> Nejnej!! Ikke noget med lavement her! Bare skyl godt overalt, alle
> kroge kan tåle vand - Ikke noget med klude - De er bakeriebomber!
>
>>
>> Tak for svarene Morten
>
> Det var så lidt - Håber det går

Ja, jeg vil altså anbefale matas/apotekets "lactazyd", den blå uparfurmerede
intim sæbe. Den bruger jeg dagligt, og jeg har aldrig grim lugt eller
svamp....og jeg føler mig godt tilpas hele dagen, dernede :)



Morten (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 26-09-04 11:20

(klip)

> Ja, jeg vil altså anbefale matas/apotekets "lactazyd", den blå
uparfurmerede
> intim sæbe. Den bruger jeg dagligt, og jeg har aldrig grim lugt eller
> svamp....og jeg føler mig godt tilpas hele dagen, dernede :)
>

Se, det lyder også godt! Den vil jeg prøve. Takker



Sabina Hertzum (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 26-09-04 11:46

Morten wrote:
> (klip)
>
>> Ja, jeg vil altså anbefale matas/apotekets "lactazyd", den blå
> uparfurmerede
>> intim sæbe. Den bruger jeg dagligt, og jeg har aldrig grim lugt eller
>> svamp....og jeg føler mig godt tilpas hele dagen, dernede :)
>>
>
> Se, det lyder også godt! Den vil jeg prøve. Takker

husk at passe på....
hvis PH balancen allerede er ude af trit, vil det næppe hjælpe bare at
skifte sæbe...
der skal en periode til uden noget overhovedet, hvor slimhinderne får lov
til at "normalisere" sig..... først derefter kan hun begynde at bruge en
mild sæbe.....

--
Knus, Sabina




Bj@arne (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Bj@arne


Dato : 25-09-04 18:19


"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
> ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
> (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> På forhånd tak, Morten
>
Jeg tror helt sikkert at det er bakteriefloraen i skeden den er gal med. Tal
med lægen om problemet. Jeg havde engang en kæreste med lidt det samme
problem det viste sig at hvis hun spiste noget bestemt forsvandt den grimme
lugt SSSSS men nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad det var hun spiste.
Men kontakt lægen er mit bedste råd. Jeg tvivler på at problemet kan løses
med sæbe uden hun får problemer med svamp i skeden --- og puuuuhhha SÅ er
det ikke sjovt længere.
Hilsen Bjarne
>



Bj@arne (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Bj@arne


Dato : 25-09-04 18:24

Det KAN måske give resultat at sprøjte noget A38 op, Men det sviner bare når
hun få hovedet op. SS Jeg har oplevet at det hjalp, men det er helt sikkert
ufarligt, A38 indeholder de samme mælkesyrekulturer som findes i skeden. Pas
på ikke at tage fejl af A38 og B52... Det ville være grufuldt.
Bjarne



Corax (29-09-2004)
Kommentar
Fra : Corax


Dato : 29-09-04 18:21


"Bj@arne" <Storkesøen@dyr.vip.cybercity.dk> wrote in message
news:cj49kb$sf9$1@news.cybercity.dk...
> Det KAN måske give resultat at sprøjte noget A38 op, Men det sviner bare
> når hun få hovedet op. SS Jeg har oplevet at det hjalp, men det er helt
> sikkert ufarligt, A38 indeholder de samme mælkesyrekulturer som findes i
> skeden. Pas på ikke at tage fejl af A38 og B52... Det ville være grufuldt.
> Bjarne

Det er et gammel huskeråd mod svamp som i dag bliver afvist som uden
virkning.

- Corax



*DrømmeFyren* (26-09-2004)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 26-09-04 06:38

"Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
> (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?

Visse typer af anti-depresive piller (bl.a. Cipralex) giver en dårlig
lugt...

Tager hun mon noget af den slags??



Morten (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 26-09-04 11:21


"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
news:415658ca$0$46885$14726298@news.sunsite.dk...
> "Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
> news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Hej Gruppe
> >
> > Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
> ret
> > kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> > Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> > renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går
i
> > gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har
kønssygdomme
> > (hun er kontrolleret).
> > Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> > sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> Visse typer af anti-depresive piller (bl.a. Cipralex) giver en dårlig
> lugt...
>
> Tager hun mon noget af den slags??
>

Nej da! Hun er jo ikke deprimeret når hun har mig



*DrømmeFyren* (27-09-2004)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 27-09-04 23:32


"Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
news:41569831$0$258$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> news:415658ca$0$46885$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
> > news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > > Hej Gruppe
> > >
> > > Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har
en
> > ret
> > > kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning
af
> > > Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke
er
> > > renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi
går
> i
> > > gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har
> kønssygdomme
> > > (hun er kontrolleret).
> > > Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
bruge
> > > sæbe før det får ud over slimhinderne?
> >
> > Visse typer af anti-depresive piller (bl.a. Cipralex) giver en dårlig
> > lugt...
> >
> > Tager hun mon noget af den slags??
> >
>
> Nej da! Hun er jo ikke deprimeret når hun har mig

En depression har ikke nødvendigvis noget med DIG at gøre...

Min kæreste tager Cipralex pga en fødselsdepresion...



Nana Sørensen (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Nana Sørensen


Dato : 26-09-04 15:57


"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
news:415658ca$0$46885$14726298@news.sunsite.dk...
> "Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
> news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Hej Gruppe
>>
>> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
> ret
>> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
>> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
>> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går
>> i
>> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
>> (hun er kontrolleret).
>> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
>> sæbe før det får ud over slimhinderne?
>
> Visse typer af anti-depresive piller (bl.a. Cipralex) giver en dårlig
> lugt...
>
> Tager hun mon noget af den slags??
>

Cipralex giver dårlig lugt? Ikke hos mig...
>



*DrømmeFyren* (27-09-2004)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 27-09-04 23:32

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
news:1NA5d.52928$Vf.2522745@news000.worldonline.dk...
>
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
> news:415658ca$0$46885$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
> > news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >> Hej Gruppe
> >>
> >> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har
en
> > ret
> >> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning
af
> >> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> >> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi
går
> >> i
> >> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har
kønssygdomme
> >> (hun er kontrolleret).
> >> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder
bruge
> >> sæbe før det får ud over slimhinderne?
> >
> > Visse typer af anti-depresive piller (bl.a. Cipralex) giver en dårlig
> > lugt...
> >
> > Tager hun mon noget af den slags??
> >
>
> Cipralex giver dårlig lugt? Ikke hos mig...

Det gør de hos min kæreste.... Lugten aftager i løbet af 14 dage, hvis hun
stopper med pillerne, og kommer igen indefor 24 timer, når hun starter med
dem igen..
En af hendes veninder oplever det samme, og min kærestes læge har bekræftet
at MANGE har beklaget sig over lugt-gener fra underlivet, mens de tager
pillerne..



Nette (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Nette


Dato : 26-09-04 22:07


"Morten"skrev

> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?

Hej Morten

Nu har du fået en del råd, og jeg må indrømme, at jeg ikke har læst hele
tråden ud...

Men lige et par tips fra mig....

Det kan være, hendes phbalance er lidt dårlig, evt. pga. for meget brug af
sæbe.
Hun kunne evt. prøve at vaske sig forneden med ymer. Ymer den ene dag og
LIDT intimsæbe fra apoteket ( bare den billige Vivag) den anden dag, fortsæt
sådan i en uges tid, så skulle der være en chance for, at det hjælper.
Dette nævner jeg udelukkende fordi,, du har fortalt lægen har tjekket at alt
er, som det skal være. Ellers ville jeg nok starte med at opfordre til et
lægebesøg.

Nette



vvv (27-09-2004)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 27-09-04 17:44


"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe
>
> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener.

Gud: Adam, hvor er Eva?
Adam: hun er nede ved floden for at vaske sig, vi har lige haft sex.
Gud: Aaarghh!!! Jeg får aldrig den lugt af fiskene igen.


VV






nusle nuslesen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : nusle nuslesen


Dato : 28-09-04 21:45


"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:415586c5$0$236$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe

Hej,

> Har et lille problem, jeg håber at få nogle bud på. Min nye pige har en
ret
> kraftig duft "for neden", og nogle gange render mine tanker i retning af
> Esbjerg havn, hvis I ved hvad jeg mener. Det er ikke fordi hun ikke er
> renlig og hun tilbyder skam også at vaske sig en ekstra gang, før vi går i
> gang, da hun godt ved det. Det er heller ikke fordi hun har kønssygdomme
> (hun er kontrolleret).
> Skal hun måske bruge en særlig sæbe, og hvor langt "op" må kvinder bruge
> sæbe før det får ud over slimhinderne?

Der skal slet ikke bruges sæbe indenfor de ydre skamlæber.

Dyrker I sex uden kondom? Kommer du i hende?

Det kan være, at det er nævnt før i tråden (jeg har ikke læst rub og stub),
men det er altså sådan at mandens sæd får kvinden til at dufte anderledes -
og ofte kraftigere.

Med andre ord, hvis du kommer i hende - vil hun egentlig dufte af en
blanding af "dig" og hende selv i de næste 36 timer (så lang tid ca. tager
det sædcellerne at dø og blive skyllet ud).

mange hilsner



Martin Johansen [600~ (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 28-09-04 22:49

nusle nuslesen skrev:

> blanding af "dig" og hende selv i de næste 36 timer (så lang tid ca.
> tager det sædcellerne at dø og blive skyllet ud).

Damn - så når de jo aldrig at dø herhjemme hos os *GG*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408866
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste