Flere spørgsmål:
Fra : Daniel

Dato : 24-09-04 17:45

Hej med jer,

Jeg ville oprindeligt kun tillade mig at stille gruppen et enkelt
spørgsmål (1), men som jeg tænkte over det valgte jeg at supplere med
lidt flere, som jeg går og roder med pt.
Håber det er ok.

1) I mit hus er der sådanne mørkt lakerede døre og skabslåger (70'er
stil), som jeg efterhånden gerne vil have gjort noget ved. Jeg er ikke
sikker på hvad, men kunne dog forestille mig noget lysere, eventuelt
hvis man kunne slibe dem af og male dem hvide ... men jeg mangler
inspiration og jeg tror 'hvid' bliver for 'hvidt/lyst' .. ahem. Måske
noget hvor porerne i træet træder igennem. Håber I forstår. Nogle ideer.
Råd? Sider med inspiration?

2) Jeg vil kontakte en brolægger for at få lagt omkring 200 m2
herregårdssten rundt om huset .. har I nogen ide om hvor meget noget
sådan kunne løbe op i?

3) Samtidigt (men dog ikke af brolæggeren =) vil jeg gerne have skiftet
10 radiatorer i forskellig størrelse .. hvad kan jeg forvente noget
sådant vil koste?

4) Og slutteligt kunne jeg godt tænke mig at få skiftet fugerne rundt om
huset. Er der nogen der kender en m2-pris for dette? Huset er ca. 180 m2
og vel 6 meter højt ... ked af jeg sådan gætter, men bare for at få en
pris-ide og hvad der vil være muligt for mig sådan rent økonomisk.

På forhånd tak,

Daniel

Fra : Karsten L

Dato : 25-09-04 03:03

> [...]
> inspiration og jeg tror 'hvid' bliver for 'hvidt/lyst' .. ahem. Måske
> noget hvor porerne i træet træder igennem. Håber I forstår. Nogle ideer.

I vort hus er dørene også mørklakerede. De er også massive,
ikke sådan noget papmache som man laver nu om dage.
Men karmende er malet hvide (hvidgrå) overalt i huset. Det
synes vi selv er en god kontrast til vore mørklakerede døre.

--
Venlig hilsen
Karsten