Kyllingefileter
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 24-09-04 09:56

Hej NG -

Hvad skal jeg finde på med mine kyllingefileter denne gang?

Jeg vil gerne imponere min hustru.

Tak for hjælpen - og god weekend!

- Jensby

Fra : kim rasmussen

Dato : 24-09-04 10:36

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG -
>
> Hvad skal jeg finde på med mine kyllingefileter denne gang?
>
> Jeg vil gerne imponere min hustru.
>

>Hej Jensby
Her er et link fra min egen madsite:
http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=46

Kim Rasmussen
WWW.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 24-09-04 11:19

Jan Bang Jensby wrote:
> Hvad skal jeg finde på med mine kyllingefileter denne gang?

Sandrinha postede engang California Cobb, da jeg spurgte efter "advokater
med pip i sværen".
http://www.kraftfoods.com/main.aspx?s=recipe&m=recipe/knet_recipe_display&recipe_id=62803

Kylling, ristet bacon, avokado, hårdkogte æg, springløg, salat, tomater
mixes i salat med en oileeddike-dressing. Pærelet, smager vidunderligt og
ser noget så kjøn ud. Fuglen kan i øvrigt fint skiftes ud med rejer.
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk