KONSUM/DR1
Fra : Morten Lind

Dato : 23-09-04 19:37

God aften

Ud af seks indkøbsvogne fik Philips 1, Creative 4 og iPod 5 i DR1s
konsumprogram her til aften.

Det er MP3 afspillere, der testes - så det varer sikkert ikke længe,
inden iBook´en m. fl. dukker op i tests(for ordinære(almindelige)
mennesker, forstås).

M.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-09-04 19:48

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> God aften
>
> Ud af seks indkøbsvogne fik Philips 1, Creative 4 og iPod 5 i DR1s
> konsumprogram her til aften.

Og havde Apple ikke valgt en tåbelig løsning på batteriskift, var der
tilsyneladende faldet 6 vogne i kurven.

Sjovt nok sammenlignede programmet ikke harddiskstørrelser.
Hvorfor valgt man den dyreste iPod. Har de andre mærker virkelig samme
kapacitet.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-09-04 20:05

Hej Morten

Ja, desværre fik jeg ikke set det, men det undrer mig ikke, at iPod løb
med det meste, men at Philips kun fik _1_ vogn, DÉT undrer mig! I stort
set alle de tests, jeg har set i tyske blade, har philips'en ligget i
den bedste trediedel - overall rated, mens Creative har ligget lunt i
den nederste halvdel.

- Hvorfor så dette resultat tør jeg ikke sige, - bortset fra, at DR
aldrig har haft noget som helst til overs for Philips generelt.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 23-09-04 20:48

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
>
> - Hvorfor så dette resultat tør jeg ikke sige, - bortset fra, at DR
> aldrig har haft noget som helst til overs for Philips generelt.

Ja, samtlige journalister, fotografer, teknikere, rengøringsdamer,
direktører, redaktører, sminkører, hk'ere, tømrere, djøf'ere,
bestyrelsesmedlemmer og mange andre indgår i en konspiration mod
Phillips. Og det er inside-viden

--Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-09-04 20:37

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:
> [...]

> - Hvorfor så dette resultat tør jeg ikke sige, - bortset fra, at DR
> aldrig har haft noget som helst til overs for Philips generelt.

endnu en konspirationsteori er under opsegling.