Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad kan dette kamera indbringe?
Fra : Alex Jensen

Dato : 23-09-04 19:04

Overvejer at sælge mit Canon Powershot S30. Kameraet er fra 2002, købt i
Tyskland og med følger alle originale effekter i original emballage. Desuden
medfølger ekstra 128 MB CF-kort og en god Adventure-kamerataske. Kameraet er
i fin stand og fungerer upåklageligt.

Hvad bør jeg kunne få for det, hvis det skal sælges? Jeg har forsøgt at
finde andre sælgere på markedet for at vurdere prisen, og indtil videre har
jeg fundet én i DBA til 2.000 (uden ekstra hukommelse og taske), men havd er
jeres vurdering.

På forhånd tak!

AJ

Fra : Erik W.

Dato : 23-09-04 19:13

"Alex Jensen" skrev i news:41531043$0$270$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
er
> i fin stand og fungerer upåklageligt.
>
> Hvad bør jeg kunne få for det, hvis det skal sælges?

Den slags hører mere hjemme i: news:dk.marked.privat.foto

Mvh Erik

Fra : Alex Jensen

Dato : 26-09-04 16:19

Jeg var selv i tvivl, men mener dog det hører til her, da en forespørgsel
omkring priser bliver debateret her, mens egentligt køb/salg hører til i
markedsgruppen....

AJ

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-09-04 20:10

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> jeg fundet én i DBA til 2.000 (uden ekstra hukommelse og taske), men havd

Nu er DBA nok ikke det bedste sted at sammenligne priser. Folk tror stadig
at de kan få "næsten" anskaffelsespris for deres 2-3 år gamle kameraer, men
fakta er at de er overhalet indenom både af teknologi og af faldende priser
generelt.
Du kan i dag købe et Canon Powershot S50 (5 mpix) til knap 2.800 kr. i
Danmark, og 2.200 kr. i Tyskland, så hvem vil give 2.000 kr for et to år
gammelt kamera, der er overhalet af teknologien mange gange.

/Alex

Fra : Per O.

Dato : 24-09-04 11:45

Alex Jensen wrote:
> [...]
> at finde andre sælgere på markedet for at vurdere prisen, og indtil
> videre har jeg fundet én i DBA til 2.000 (uden ekstra hukommelse og

Mit bud er max 1000 kr... desværre !

Per O.