Hvor lejer man værktøj ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-09-04 13:07

Hej NG,

Hvor lejer man alt det spændende værktøj som letter ens arbejde ?
Her tænker jeg på sådanne apparater:
- tapetafdamper ?
- gipspladehejs ?
- gulvafhøvler ?
- teleskopskafter til malerruller ?
- find selv på mere

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Mads

Dato : 21-09-04 13:22

F.eks. i Silvan eller en decideret
værktøjsudlejning.

mvh Mads

Fra : Peter C:\\>

Dato : 21-09-04 13:22

> Hej NG,
>
> Hvor lejer man alt det spændende værktøj som letter ens arbejde ?
> [...]

Byggemarkeder plejer at have udlejning. Jeg ved ihvertfald at Silvan
har...og Bygma-kæden.

MEN....regn på hvad det koster at købe ift. at leje.....man skal ikke bruge
dimsen ret mange gange før det nogengange kan svare sig at købe....og så kan
man jo skiftes med naboen til at investere i special-værktøjet.....og så
låne af hinanden.

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : \"Krystalhuset\"

Dato : 21-09-04 16:11

her . www.udlejer.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-09-04 07:57

""Krystalhuset"" <krystalhuset@tiscali.dk> wrote in message
> her . www.udlejer.dk

Hvis man bor i Smørum

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-09-04 21:10

> Hvor lejer man alt det spændende værktøj som letter ens arbejde ?
> [...]

Det lokale byggemarked (Bygma, Silvan, Råd og Dåd).
En fliseskærer koster 200 kr pr døgn, men 490 kr i indkøb
En tapetafdamper koster 150 kr, men 75 kr pr døgn
Et teleskopskaft koster 150 kr i indkøb, men 50 kr pr døgn
- find selv på mere

Pas på med en Kango-hammer. Den koster 150 kr pr døgn, men 15.000 i indkøb.
Med andre ord, så overvej hvor meget du skal bruge et givet stykke værktøj,
og dermed prisen i indkøb kontra lejeprisen.

Mvh Maria

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-09-04 07:57

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message

> [...]
værktøj,
> og dermed prisen i indkøb kontra lejeprisen.

Tak for rådene.